فیفا: در حال بررسی پرونده‌های بازیکنان دوپینگی روسیه هستیم

فیفا بررسی پرونده‌های ارسالی از سوی آژانس جهانی ضددوپینگ (WADA) درباره بازیکنان فوتبال روسیه را آغاز کرد.

فیفا: در حال بررسی پرونده‌های بازیکنان دوپینگی روسیه هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرویس رسانه‌ای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به خبرگزاری تاس روسیه اعلام کرد: ما پرونده کاملی از موارد دوپینگ در فوتبال روسیه را از WADA دریافت کردیم و بررسی آنها آغاز شده است.

آژانس جهانی ضددوپینگ 30 آوریل (11 اردیبهشت) از پایان بررسی داده‌های آزمایش مسکو خبر داد و اطلاعات مستند مرتبط با 298 ورزشکار روسیه که مشکوک به دوپینگ هستند به فدراسیون‌های جهانی رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال ارسال شد.

سرویس رسانه‌ای فیفا در این رابطه اعلام کرد: فدراسیون جهانی فوتبال در کنفرانس ویدئویی WADA در تاریخ 30 آوریل شرکت کرد. می‌توانیم تایید کنیم که 29 می (9 خرداد) پاکت کاملی از موارد دوپینگی در فوتبال روسیه دریافت کردیم که بررسی داخلی آن در فیفا طبق قوانین حاکم علیه این پدیده آغاز شده است. در شرایط کنونی نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نیست چه تعداد از پرونده‌های بررسی شده  ورزشکاران روسی در آژانس جهانی ضددوپینگ متعلق به بازیکنان فوتبال است. فیفا پیش از آغاز جام جهانی 2018 در روسیه اعلام کرده بود هیچ کدام از 23 بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور در فهرست دوپینگی‌ها قرار ندارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان