کشف احشام میلیاردی قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان خبر داد.

کشف احشام میلیاردی قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین آذربایجان غربی، سردار حسین خانی  افزود: نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و تلاش دائمی آنها در حراست از کیان مقدس ایران اسلامی  از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان بوده است.
این مقام ارشد در مرزبانی استان استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را اصول اجرای عملیات‌ها در مرزبانی استان بیان کرد و افزود: طز 24 ساعت  گذشته ، 450 رأس احشام  در مرزهای استان کشف و ضبط شده است .   
 خانی تصریح کرد : کارشناسان ارزش ریالی کشفیات مرزبانان استان را 13 میلیارد و 500میلیون ریال برآورد کرده اند و در این عملیات قاچاقچیان احشام با استفاده از تاریکی شب و  شرایط جغرافیایی و کوهستانی حوزه استحفاظی فرار را بر قرار ترجیح دادند.  
 
فرمانده مرزبانی استان آذربایجا غربی خاطر نشان کرد : مرزنشینان به منظور صیانت و پاکسازی روستاهای مرزنشین از وجود افراد مجرم یا سودجو ، در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های سوء قاچاق کالا در چرخه اقتصادی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پاسگاه محل، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنیت پایدار در مناطق مرزی باشند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان