مسوول روابط عمومی دادسرای انقلاب کرمانشاه:

دستگاه قضایی پیگیر محاکمه عاملین اصلی حادثه شهرک فدک کرمانشاه است

کرمانشاه- ایرنا- مسوول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه بااشاره به تجمع امروز (پنجشنبه ۱۵ خرداد) جمعی از دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای عمومی به منظور محکومیت حادثه شهرک فدک، گفت: به مردم استان اطمینان می دهیم دستگاه قضایی به جد پیگیر محاکمه عاملین اصلی این حادثه است.

دستگاه قضایی پیگیر محاکمه عاملین اصلی حادثه شهرک فدک کرمانشاه است

مهدی قنادی شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه تجمع دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه به منظور محکومیت حادثه تخریب محل سکونت مرحومه آسیه پناهی انجام گرفت، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان پیگیری این پرونده را بصورت جدی مورد توجه قرار داده است. 

وی تاکید کرد: به تجمع کنندگان امروز و مردم استان اطمینان خاطر می دهیم که دستگاه قضایی استان اجازه ضایع شدن حق کسی را در این پرونده نمی دهد و محاکمه عوامل اصلی این حادثه را به شکل ویژه ای در دستور کار قرار داده ایم. 

مسوول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه در حادثه مذکور حفظ موازین شرعی و کرامت انسانی از سوی ماموران اجراییات رعایت نشده بود. 

وی بااشاره به بازداشت 2 نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این حادثه، اضافه کرد: پرونده قضایی این افراد در حال رسیدگی است و برای یکی از آنها عنوان اتهامی«تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد اسپری فلفل غیرمجاز» و دیگری اتهام «معاونت در قتل شبه عمد» در نظر گرفته شده است. 

قنادی در پایان با تاکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده، یادآورشد: از مردم استان می خواهیم تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده خویشتندار بوده و منتظر اعلام رای دستگاه قضایی باشند.
به گزارش ایرنا، روز 30 اردیبهشت ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک نشین در شهرک فدک را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند.
پس از تخریب کپر، خانم پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات شد اما در مسیر انتقال دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان