برتری سیستم ردیابی موشکی کوپل روسیه بر موشک های آمریکایی

راه‌اندازی چهارمین ماهواره تندرا از سیستم یکپارچه شناسایی فضایی و سیستم رهیابی روسی کوپل نشان از برتری سیستم موشکی روسیه دارد.

برتری سیستم ردیابی موشکی کوپل روسیه بر موشک های آمریکایی

به گزارش اسپوتنیک، سیستم هشدار حمله موشکی روسیه با نام "کوپل" برتر از سیستم مشابه آمریکایی خود است.

یک منبع آگاه در سیستم موشکی دفاعی روسیه خاطرنشان کرد: بدین ترتیب سیستم ردیابی موشکی کوپل به شما اجازه می دهد هرگونه شلیک موشک های بالستیک و موشک های پرتاب فضا از آمریکا را ردیابی کنید، دستگاه ها این وظیفه را بطور کامل در مدارهای کاری انجام می دهند."

به گفته این منبع ، فضاپیمای تندرا "مجهز به نسل جدیدی از دستگاههای مشاهده مادون قرمز است که می تواند پرتاب موشک ها را دقیقاً در برابر پس زمینه سطح زمین ثبت کند" ، همچنین "قادر به ردیابی مسیرهای پرواز موشک های بالستیک و به طور خودکار پیش بینی مناطق مورد نظر کلاهک آنها" بپردازند.

در ماه مارس ، این آژانس با استناد به یک منبع در مجموعه نظامی و صنعتی ، گزارش داد که دومین ایستگاه رادار افقی "کانتینر" ، که میدان راداری آن تقریباً تمام اروپا را پوشش می دهد، در نزدیکی کالینینگراد مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه ، ژنرال ارتش والری گراسیموف در گفتگو با مسئولان نظامی خارجی ، گزارش داد که سیستم ردیابی ماهواره ای روسیه برای پرتاب موشک های بالستیک بین قاره ای Oko-1 جایگزین می شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان