جاده هراز امروز جمعه از ساعت ۱۰ مسدود می‌شود

تهران – ایرنا- فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز روز جمعه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۰ صبح به دلیل افزایش تردد از شرق استان تهران به طرف استان‌های شمالی محدود و مسدود می شود.

جاده هراز امروز جمعه از ساعت  10 مسدود می‌شود

سرهنگ سیاوش محبی  روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: روز جمعه از ساعت 10 صبح تردد تمامی وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 12 ظهر از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد شدو این محدودیت تا ساعت 2 بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش های دریافتی ترافیک در مسیرهای هراز و فیروز کوه سنگین و پرحجم است و برخلاف انتظار، تردد به طرف استان‌های شمالی افزایش یافته است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان با مدیریت سفر و برنامه زمان بندی شده و استفاده از مسیر جایگزین فیروزکوه به سفر خود ادامه بدهند.

محبی با اشاره به موج سنگین بازگشت مسافران از استان‌های شمالی، خاطر نشان کرد: به مسافران استان‌های شمالی توصیه می شود بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

وی ادامه داد: اتلاف وقت، استهلاک خودرو، مصرف سوخت بالا و خستگی رهاورد سفر مسافران استانهای شمالی در ایام تعطیلات است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران  با تاکید بر برخورد قانونی ماموران پلیس راهور با متخلفان، اظهار داشت:رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی  در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان