قرعه‌کشی تنها راه موثر در توزیع عادلانه خودرو

نماینده مردم فریمان و سرخس معتقد است مجلس می تواند در تغییر مسیر نقدینگی های خرد و هدایت آنها به بازارهای دیگر اقتصادی به جز بازار خودرو موثر واقع شود.

قرعه‌کشی تنها راه موثر در توزیع عادلانه خودرو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به ثبت نام چند میلیونی برای خرید خودرو یادآورشد: باید حاشیه امنی برای دیگر بازارها فراهم شود تا با سوق دادن نقدینگی‌های سرگردان به بازارهای دیگر  از ایجاد این حجم از تقاضای کاذب برای خرید خودرو جلوگیری کنیم.
او توضیح داد: شرایط فعلی حاکم بر بازار خودرو باعث شده است، طیفی برای حفظ سرمایه یا افزایش سرمایه در این بازار حضور یابند که این حضور سبب بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا شده است.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به تیراژ تولید و تقاضای خرید خودرو گفت: با این حجم از تولید امکان فروش آنی برای همگان وجود ندارد؛ و فرآیند قرعه کشی تنها راه موثر برای توزیع عادلانه خودرو است.
او با اشاره به اینکه شرایط فروش‌های فوق‌العاده، محدودیت‌هایی را برای واسطه گران ایجاد کرده است، تاکید کرد: تفاوت قیمت خرید خودرو در کارخانه و بازار شرایط سودآوری را بر این بازار حاکم‌ کرده و این فضای سوداگری تا زمانی که نقدینگی ها به بازارهای دیگر هدایت نشود، از بین نخواهد رفت.
قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی می تواند در هدایت این حجم از نقدینگی به صورت نظام‌مند و کنترل شده موثر واقع شود.
او همچنین درباره ورود خودرو  به بازار سرمایه عنوان کرد: در این مسیر باید حساب شده قدم برداشت، چرا که عده ای با ایجاد حباب می توانند قیمت خودرو را افزایش دهند که کنترل آن مشکل باشد.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان