انواع مختلف فرهای توکار را در ۱۹ کالا ببینید

تمایل به خرید لوازم خانگی مختلف از طریق سایت های اینترنتی روز به روز در حال گسترش است و وسایل مختلفی از قبیل اجاق گاز، هود، یخچال، فریز، وسایل آماده سازی غذا، لوازم صوتی و تصویری و

انواع مختلف فرهای توکار را در 19 کالا ببینید

تمایل به خرید لوازم خانگی مختلف از طریق سایت های اینترنتی روز به روز در حال گسترش است و وسایل مختلفی از قبیل اجاق گاز، هود، یخچال، فریز، وسایل آماده سازی غذا، لوازم صوتی و تصویری و ...از طریق فروشگاه های اینترنتی به روشی بسیار ساده تر به فروش می رسند. از جمله این وسایل که امروزه طرفداران بسیاری هم در بازار لوازم خانگی دارد انواع فرهای توکار و اجاق گاز شیشه ای است.

19 کالا سایتی است که می توانید انواع این اجاق گازها و فرها را در طرح ها و مدل های مختلف در آن پیدا کرده و ضمن به دست آوردن اطلاعاتی کامل و جامع در خصوص مشخصات فنی و ظاهری این محصولات، می توانید تصاویری واضح و فوق العاده از اجناس و کالاهای مورد نظرتان را هم ببینید و آنها را از نزدیک لمس کنید.

در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر شما را با فرهای توکار و مزایای استفاده از آنها آشنا کرده و سپس به سراغ انواع مدل های موجود در بازار رفته و طرح ها و مدل های مختلف این فرهای محبوب در بازار لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم.

استفاده از فر در آشپزی و پخت و پز رواج بسیار گسترده ای داشته و نقش بسیار مهمی در آشپزخانه بازی می کند. امروزه نیز که انواع مدل های شیک و لوکس این فرها را می توان در بازار دید که علاوه بر پیشرفت فوق العاده از نظر کارایی، طراحی ظاهری بی نظیری هم داشته و در جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه های مدرن نیز نقش مهمی ایفا می کنند. فرهای توکار از جمله این لوازم هستند که طرفداران بسیاری هم در بازار لوازم خانگی داشته و با ظاهری زیبا و کارایی بسیار خوب نظر خریداران را به خود جلب کرده اند.

فرهای موجود در بازار در دو دسته فرهای توکار و مبله قرار می گیرند که در سال های اخیر استفاده از فرهای مبله کمتر شده و فرهای توکار کارایی و استفاده بیشتری دارند. اشغال فضای کم و سبک بودن و زیبایی ظاهری فوق العاده فرهای توکار و هماهنگی با دیگر وسایل آشپزخانه به ویژه کابینت ها از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت این فرها در میان مشتریان ابزار و لوازم خانگی محسوب می شوند.

فرهای مبله همان اجاق های قدیمی هستد که نمونه های زیادی از آنها را دیده ایم و معمولا فضای زیادی را هم در آشپزخانه اشغال می کنند اما فرهای توکار مدل جدیدتر و لوکس تر فرهای آشپزخانه هستند که درون فضایی مخصوص نصب شده و مزایای بسیاری را با خود به همراه دارند.

این فرها انواع مختلفی هم داشته و از نظر عمکلرد سه دسته فرهای توکار گازی، برقی و برقی و گازی را می توان در بازار دید.

در فر توکار گازی همانگونه که از نامش هم پیداست سوخت مصرفی گاز است. این مدل از فرها توکار مزایای بسیاری دارند اما یکی از معایب آن ها یکنواخت نبودن نحوه پخت غذا در فرهای گازی است.

در فرهای توکار گازی و برقی هم انرژی مصرف شده اصلی گاز است اما از انرژی برق هم برای گریل کردن غذا در این نوع از فرها استفاده می شود. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که به صورت همزمان نمی توان از انرژی گاز و برق استفاده کرد.

فرهای توکار برقی پیشرفته تر از دو مدل قبلی بوده  و در آنها تامین گرمایش بالا و پایین بر عهده المنت های برقی است. این فرها از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر مدل های فرهای توکار برخوردارند و معمولا اولویت اول خریداران محسوب می شوند. برای انتخاب فرهای توکار برقی یا گازی باید امکانات و تجهیهزات گاز و برق را در آشپزخانه تان هم در نظر گرفته و سپس به خرید این فرها اقدام کنید.   

 

با استفاده از فرهای توکار آشپزی به امری راحت تر و جذاب تر تبدیل می شود و این فرها یک آشپزی فوق العاده را به شما هدیه خواهند داد. آنها در طرح ها و مدل های بسیار زیبا و دیدنی در بازار عرضه شده و با استفاده از این فرها می توان هارمونی فوق العاده ای را در فضای آشپزخانه ایجاد کرد. فرهای توکار فضای کمی را اشغال کرده و می توانید از فضای آشپزخانه تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

ظرفیت فر، اندازه، تعداد برنامه های پخت و پز، نوع صفحه کلید، قیمت فر توکار و ... از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید این فرها باید به آن توجه کرد.

یکی از برندهایی که انواع فرهای توکار را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کرده و توانسته محبوبیت خوبی در بازار به دست آورد سینجر است. در 19 کالا می توانید انواع محصولات تولید شده توسط این شرکت را ببینید و با مدل های مختلف و قیمت انواع متنوع فرهای توکار سینجر بیشتر آشنا شوید.

 فر توکار سینجر مدل SES9 از جمله مدل های تولید شده توسط این شرکت است که با طراحی بسیار زیبا و خلاقانه، مصرف بهینه انرژی و کارکرد بسیار خوب خود توانسته نظر خریداران را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی در بازار به دست آورد. فر برقی گازی سینجر مدل SES9 دارای 4 حالت پخت و پز است و از جمله مزایای آن می توان به دارا بودن درب سه جداره محافظ حرارت، ریل تلسکوپی، قابلیت جوجه گردان، اگزاست فن هوشمند، نمایشگر و تایمر دیجیتال لمسی، رتبه مصرف انرژی A و ... اشاره کرد که پخت و پزی آسان و لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورند.

فر توکار برقی سینجر مدل SLS 1 از دیگر مدل های محبوب و پرطرفدار این برند است که کارکرد برقی دارد و دارای 9 حالت پخت است. این مدل نیز با ظاهر بسیار زیبا نظر خریداران را در بازار لوازم خانگی به خود جلب کرده و دارای برد لمسی، ریل تلسکوپی، رویه سلف کلین، قابلیت یخ زدایی و ... می باشد.

19 کالا جایی است که می توانید این محصولات و دیگر مدل های متنوع فرهای توکار و انواع اجاق گازها را در آن مشاهده کرده و با شناخت و آگاهی کامل خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. در این سایت ضمن بررسی مشخصات فنی و ظاهری کالای مورد نظرتان می توانید انواع محصولات عرضه شده در بازار را نیز به خوبی با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان