پیشنهادهای بی‌نظیر برای هدیه روز مادر

خیلی از مامان‌ها آنقدر غرق کارهای خانه و زندگی می‌شوند که کلا یادشان می‌رود حداقل برای تجدید قوا هم که شده به تنوع و استراحت نیاز دارند. بهترین هدیه روز مادر برای این مامان‌ها دو بلیت سفر است که یکی متعلق به خودشان است و دیگری را برای کسی گرفته‌اید که مادرتان از مصاحبت با او لذت می‌برد؛ خاله، دوست صمیمی یا پدر محترم.

پیشنهادهای بی‌نظیر برای هدیه روز مادر
خرید هدیه همیشه هیجان انگیز است، به ویژه اگر این هدیه برای مادر یا پدر باشد. اما شاید برای روز مادر نتوانید به یک انتخاب درست برسید و مدام با خودتان بالا و پایین کنید که چه هدیه‌ای می‌تواند مادرتان را حسابی خوشحال و هیجان زده کند. اگر در انتخاب هدیه روز مادر هنوز به نتیجه نرسیده‌اید، پیشنهادهای ما را حتما بخوانید و از آنها ایده بگیرید. 

آلبوم دیجیتال و کلی خاطره بازی

اگر مادرتان طرفدار تکنولوژی است، یک آلبوم دیجیتال تهیه کنید و آن را پر کنید از عکس‌های خاطره‌انگیز دوره‌های مختلف زندگی مادرتان. از کودکی و خانه قدیمی‌اش گرفته تا ازدواج و به‌ دنیا آمدن تک‌تک فرزندانش. این آلبوم را در روز مادر به او هدیه دهید و هنگامی که آلبوم، شروع به نشان دادن عکس‌ها کرد از واکنشش فیلم بگیرید.

کتاب رنگ‌آمیزی و مداد رنگ‌های هیجان انگیز

بعضی از مامان‌ها هم هستند که همیشه دلشوره دارند و نگران همه چیز هستند. برای این مامان‌ها چند کتاب رنگ‌آمیزی بزرگسال بخرید به همراه یک ست کامل مدادرنگی یا روان نویس نوک نمدی. رنگ کردن این کتاب‌‌ها هم احساس خوب بچگی را برمی‌گرداند و هم از استرس کم می‌کند و مامان‌ها مجبور می‌شوند به جای فکر کردن به غم و غصه، حواسشان را جمع رنگ‌آمیزی کنند.

هدیه روز مادر

یک سفر دو نفره به دلخواه مادر

خیلی از مامان‌ها آنقدر غرق کارهای خانه و زندگی می‌شوند که کلا یادشان می‌رود حداقل برای تجدید قوا هم که شده به تنوع و استراحت نیاز دارند. بهترین هدیه روز مادر برای این مامان‌ها دو بلیت سفر است که یکی متعلق به خودشان است و دیگری را برای کسی گرفته‌اید که مادرتان از مصاحبت با او لذت می‌برد؛ خاله، دوست صمیمی یا پدر محترم.

کلاس موسیقی و یک ساز 

ممکن است از زبان مادرتان شنیده باشید که در جوانی به یک ساز علاقه خاصی داشته؛ اما هیچ وقت فرصت نکرده نواختن آن را بیاموزد. برای این دسته مادران بهترین هدیه روز زن ، ثبت نام کردنشان در یک کلاس موسیقی است.

تور زیبایی و آرایش

روز مادر امسال نزدیک ایام عید هم هست. به عنوان یک هدیه خوب برای روز مادر، مادرتان را به آرایشگاه ببرید و تغییراتی را که دوست دارد، در ظاهرش ایجاد کنید. گاهی وقت‌ها تمام چیزی که برای خوشحال شدن نیاز دارند، وقت گذاشتن برای خودشان به هر شکلی است.

رسیدن به ظاهر مادر به عنوان هدیه روز مادر

یک پرنده زیبا

نگهداری پرندگان در قفس کار خوبی نیست و ما هم این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ اما پرندگانی مثل کاسکو و طوطی هستند که می‌توانند در خانه برای پرواز کنند و تبدیل به همدم مادرها شوند. قبل از هدیه دادن این پرندگان مطمئن شوید مادرتان قابلیت ارتباط برقرار کردن با این موجودات را دارد یا فوبیای حیوانات ندارد.

آلبوم کردن عکس‌ها

معمولا خیلی از بچه‌ها این جمله را از مادران سنتی‌تر شنیده‌اند که :«این عکس‌هایی را که می‌گیرید، ما که نمی‌بینیم!» و به نوعی اعتراضشان را نسبت به عکس‌های دیجیتال نشان می‌دهند. شاید بهترین هدیه روز مادر برای این مادران چاپ کردن عکس‌هایشان و قرار دادنشان در یک آلبوم جذاب و خوش‌آب و رنگ باشد.
 
هدیه روز مادر

طراحی استیکر مخصوص مامان

یکی از هدیه‌های بامزه به‌خصوص برای مامان‌هایی که اهل فضای مجازی هستند این است که سفارش دهید استیکر خودشان را برایشان طراحی کنند. این هدیه کلی باعث خنده‌شان خواهد شد و می‌تواند متفاوت‌ترین و بهترین هدیه روز مادر باشد.

ثبت نام در یک کلاس ورزش

به سلامتی‌اش اهمیت نمی‌دهد؟ برایش یک پکیج سی دی یا دی وی دی ورزش در خانه تهیه کنید یا اگر دوست دارد در یک کلاس ورزش ثبت نامش کنید و لباس‌ها و کفش مربوط به آن ورزش را هم برایش تهیه کنید تا دیگر بهانه‌ای نداشته باشد.

پکیج کاشت گیاهان آپارتمانی

اگر مادرتان عاشق گل و گیاه است یا او را در کلاس‌های مراقبت از گیاهان آپارتمانی ثبت نام کنید یا برایش یک پکیج گل و گیاه یا حتی سبزی خوردن بگیرید. البته باید از قبل مطمئن باشید که نسبت به کاشت کدام گیاه یا حتی سبزی احساس بهتری دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان