ایمپلنت دندان و جراحی لثه در کرج – دکتر فراز تیموری

حتما شما نیز بارها با مشکلات مختلف در ناحیه دندان ، لثه و دهان خود رو به رو شده اید که برای رفع این مشکلات تنها به دندانپزشک مراجعه کرده اید که قطعا تنها راه نجات برای رفع این مشکلات رجوع به دندانپزشکی می باشد .

حتما شما نیز بارها با مشکلات مختلف در ناحیه دندان  ، لثه و دهان خود رو به رو شده اید که برای رفع این مشکلات تنها به دندانپزشک مراجعه کرده اید که قطعا تنها راه نجات برای رفع این مشکلات رجوع به دندانپزشکی می باشد .

 دندانپزشکی محلی برای درمان کلیه خدمات دندانپزشکی می باشد که افراد با انتخاب صحیح دندانپزشکی میتوانند مشکلات خود را به بهترین شکل درمان کنند و از نتایج عالی درمانی برخوردار شوند.

 دندانپزشکی محیطی بسیار مهم است که باید انتخابی درست از آن انجام شود اگر شما به دنبال دندانپزشکی در کرج هستید که بخواهید خدمات دندانپزشکی را به بهترین شکل انجام دهید دندانپزشکی دکتر فراز تیموری بهترین انتخاب برای دندانپزشکی در کرج باشد.

دندان عفونی

عفونت دندان را از طریق  دندان درد  متوجه می شویم. اگر دندانی پوسیده و آسیب دیده شده باشد و بدون درمانی صحیح و پیشگیرانه   رها شود دندان دچار عفونت خواهد شد و همان  عفونت دندان درمان نشده می تواند درد های شدید ، مشکلات جدی و انتقال عفونت به نقاط مختلف بدن منجر شود. عفونت و ایجاد عارضه های دردناک ناشی از آن  ناگهانی بروز نمی کند  و نیاز است تا اقدامات پیشگیرانه جهت  عدم مشکلات جدی انجام گیرد همچنین این مشکلات  بر اثر عدم درمان و رسیدگی به پوسیدگی های دندانی و بیماری های لثه در زمان طولانی انجام میشود.

کشیدن دندان عفونی

برای کشیدن دندان عفونی  مراجعه فوری به دندانپزشک ضروری  است. توصیه می شود در صورت وجود عفونت دندان و یا لثه  قبل از مراجعه به دندانپزشک از محلول آب و نمک و قرقره کردن آن استفاده میشود. همچنین توصیه دیگر دندانپزشک این است که افراد باید  قبل از زمان مراجعه به دندانپزشک برای کاهش عفونت و درد ناشی از آن از مسکن استفاده نمایند.

برای درمان عفونت دندان با مراجعه به دندانپزشک در کرج دکتر فراز تیموری ، ابتدا دندانگزشک به صورت دقیق و حرفه اییی به بررسی شرایط دندان و لثه عفونتی میپردازد   که  در بعضی اوقات گرفتن عکس از دندان برای تشخیص دقیق عفونت دندان توصیه می شود و بررسی انجام میگیرد .

مرحله بعدی درمان توسط دندانپزشک تخلیه و درناژ عفونت انجام می شود و  باید آنتی بیوتیک تجویز شده مصرف شود .

 همچنین در  بیشتر اوقات نیازمند  درمان  بعدی می باشد که  درمان ریشه معمولا  الزامی است. و برای جلوگیری از عود عفونت دندان درمان هرگونه پوسیدگی و شکستگی دندان توصیه می شود. بنابراین روند درمان عفونت دندان را به طور کامل طی کنید تا دچار عود عفونت نشوید.

اگر عفونت در زمان مناسب انجام نشود امکان دارد ریشه دندان بر اثر عفونت مزمن کاملا از دست رود و ترمیم و نگهداشتن دندان غیر ممکن خواهد شد . دکتر فراز تیموری در برخورد با این مورد  دندان را می کشد و عملیات تخلیه عفونت دندان را به پایان می رساند.

دندانپزشکی در کرج

 همانطور که به آن اشاره شد یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج  و درمانگاه دندانپزشکی  دکتر فراز تیموری است که به صورت استاندارد و معتبر به کلیه درمان خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی می پردازد.

این مرکز ارائه دهنده ی خدمات تخصصی مانند :  ایمپلنت دندان,لمینت سرامیکی, ونیر ,کامپوزیت ,درمان ریشه , ارتودنسی , جرم گیری ,اندو که توسط ( متخصص اندو  انجام میشود ) و … (ارائه دهنده ی تمامی خدمات دندانپزشکی) می باشد.

همچنین خدمات ترمیمی و زیبایی در این کلینیک انجام میگیرد که بخش دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی کلینیک دارای اتاق مجهز نیز می باشند.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

درمان های زیبایی  در کلینیک تخصصی دکتر فراز تیموری شامل لمینیت کامپوزیتی و  لمینیت سرامیکی ، بستن فواصل بین دندانی ، اصلاح کجی دندان ها ، اصلاح طرح لبخند ،  بلیچینگ دندان و سفید کردن دندان   و کلیه درمان های رایج ترمیمی شامل پرکردن آن با مواد همرنگ و آمالگام و .. می باشد.

درمان های زیبایی و ترمیمی در صورت تمایل توسط متخصص در کلینیک دکتر فراز تیموری انجام می شود .

دندانپزشکی دکتر فراز تیموری

شرایط  دندانپزشکی دکتر فراز تیموری

مواجهه بیماران در کلینیک دکتر فراز تیموری  با محیطی آرام , زیبا  می باشد  که آرامش را به افراد میدهد همچنین پرسنل این مجموعه  اصول رفتاری عالی داشته و همدلی با بیماران را به صورت آموزش دیده اند .

  • ارائه خدمات درمانی عالی  ، پیشرفته و کارآمد که اعتماد افراد را جلب کرده است
  •  درمان های حرفه ایی و مجرب
  •  استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های استریلیزاسیون  و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت بالا
  • پذیرش از بیماران اورژانسی

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دارای پایه تیتانیومی است که به صورت جراحی در استخوان فک کاشته می شود و از آن به عنوان  ریشه برای تاج ، پل یا دندان مصنوعی استفاده می شود.

تعداد پایه های تیتانیومی  ایمپلنت بستگی به وضعیت بیمار دارد .  ممکن است شرایط بعضی از افراد برای هر دندان از دست رفته تنها  یک پایه ایمپلنت لازم  باشد، بعضی افراد نیز  تراکم استخوانی بالایی دارند که  ممکن است برای چند دندان از دست رفته نیز تنها به یک پایه دندان نیاز باشد.

ایمپلنت میتواند برای تمامی دندان های از دست رفته انجام گیرد و جایگزینی به عنوان دندان های طبیعی شود بنابراین میتواند از یک الی تمامی دندان هیا از دست رفته را پوشش دهد.

هزینه ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان در سال 99 نرخ مشخصی ندارد و بستگی به شرایط دندانی فرد خواهد داشت و با افزایش تعداد پایه های ایمپلنت ، پروتز دندان مصنوعی یا پل ثابت پایدار بیشتر میشود  با هر کاشت دندان اضافی نیز بالا می رود.

هزینه هر کاشت دندان در تهران بسته به نوع ایمپلنت و تعداد پایه ها می باشد و عزیزان برای اطلاع دقیق از هزینه باید زبه جلسه مشاوره در کلینیک مراجعه نمانید تا با بررسی شرایط هزینه دقیق به افراد منتقل شود.

همانطور که گفته شد قیمت ایمپلنت دندان بر اساس عوامل مختلفی  متفاوت می باشد  که دندانپزشکی نیز یک ملاک مهم در هزینه ایمپلنت و کلیه خدمات دندانپزشکی می باشد که خوشبختانه دکتر فراز تیموری علاوه بر خدمات معتبر ، حرفه ای استفاده از تجهیزات پزشکی کامل و تخصصی و درمانی عالی و نتایج فوق العاده برای افراد هزینه های منصفانه ایی را برای کلیه خدمات خود در نظر گرفته است و هزینه ایمپلنت دندان متناسب با کیفیت عالی ، کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

دندانپزشکی دکتر فراز تیموری

آدرس: کرج ، عظیمیه ، بلوار استقلال ، 45 متری کاج (ابتدای بلوار بسیج از سمت عظیمیه) پلاک 11 طبقه 5 واحد 6

تلفن: 02632528628 – 09128001870

اینستاگرام: farayeshdental.ir

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان