آیا ترامپ واقعا بازنده است؟

ایرنا نوشت: تارنمای آمریکایی پولیتیکو به نقل از چند نفر از نزدیکان دونالد ترامپ گزارش داد، رئیس جمهوری در روزهای اخیر به این تشخیص ناخوشایند رسیده که بازنده انتخابات است.

آیا ترامپ واقعا بازنده است؟

پولیتیکو در شماره دیروز(یکشنبه) نوشت:  ترامپ در بحبوحه افزایش نظرسنجی هایی که نتیجه بدی را برای او پیش بینی می کنند و هشدارها از سوی برخی از وفادارترین متحدانش درباره این که او رئیس جمهوری یک دوره ای خواهد بود، به این نتیجه رسیده است.

ترامپ آنچه را که که مشاورانش وخیم ترین دوره ریاست جمهوری اش توصیف کرده اند، تحمل می کند که بواسطه انتقادهای گسترده از نحوه واکنش دولت او به همه گیری کرونا و ناآرامی های گسترده علیه نژادپرستی بروز کرده است.

گردهمایی انتخاباتی هفته گذشته او در اوکلاهاما که برای اولین بار از ماه مارس (فروردین) برگزار می شد با توجه به مشارکت پایین و صندلی های خالی در مکانی که برای این کار اختصاص یافته بود، باعث شرمساری شد.

مصاحبه روز پنجشنبه ترامپ با شبکه فاکس نیوز بدون پاسخ مستدل و اظهارات بی ربط ترامپ به یکی از سوال ها درباره برنامه هایش در دوره دوم ریاست جمهوری اش مشاورانش را وحشت زده کرد.

ترامپ در همین مصاحبه تایید کرد که ممکن است در انتخابات شکست بخورد و گفت که جو بایدن ممکن است رئیس جمهور شود زیرا برخی او را دوست ندارند.

سَم نانبرگ مشاور سیاسی سابق ترامپ که هنوز هم حامی اوست، گفت: در شرایط فعلی، ترامپ در پرتگاه یکی از بدترین شکست های انتخاباتی خود در انتخابات های ریاست جمهوری دوران مدرن قرار دارد و از لحاظ تاریخی برای رئیس جمهوری در حال خدمت بدترین شکست است.

وی به نتایج نظرسنجی های سراسری شبکه سی ان بی سی و نیویورک تایمز در هفته گذشته اشاره کرد که نشان می داد حمایت از ترامپ در مقابل بایدن به زیر 40 درصد رسیده است.

پولیتیکو نوشت: ترامپ و تیم او در پشت پرده تلاش می کنند روند فعلی را اصلاح کنند. به گفته یکی از افراد آگاه از طرز تفکر رئیس جمهوری، ترامپ قبل از گردهمایی تبلیغاتی در شهر تولسا در نهایت تایید کرده که در نظرسنجی ها عقب است

به نوشته این رسانه آمریکایی انتظار می رود جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ که کمپین ها انتخاباتی را مدیریت می کند نقش فعال تری را در این زمینه ایفا کند.

مشاوران ترامپ می گویند مدیریت او در دوران همه گیری کرونا کار را برای او در ضربه زدن به جو بایدن نامزد احتمالی دموکرات ها دشوار کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در این کشور خواهد بود که قرار است در 3 نوامبر 2020 (سیزدهم  آبان 1399) برگزار شود.

312 310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان