داوطلبان کنکوری به تعویق آزمون‌ها دل نبندند

غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کنیم.

به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اختتامیه کمپین دانشجویی در خانه بمانیم در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون‌های سراسری در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود. با تدابیر اندیشیده شده در روند برگزاری آزمون‌های سراسری مشکلی پیش نخواهد آمد و براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مراکز برگزاری آزمون را مدیریت می‌کنیم.

وزیر علوم درباره آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های سراسری اظهار کرد: سازمان سنجش قبلا هم آمادگی برگزاری آزمون‌ها را داشت و علت تغییر زمان آزمون‌ها توصیه‌های ستاد کرونا بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان وقت زیادی را برای درس خواندن و مطالعه کنکور گذاشته اند و قرار نیست فعالیت‌های اجتماعی را در کشور به دلیل عدم مدیریت موردی در محیط‌های اجتماعی در شرایط شیوع کرونا تعطیل کنیم.

شروع ترم تحصیلی از 15 شهریور خواهد بود
او در ادامه با بیان اینکه باید مدیریت را تقویت کنیم، بیان کرد: آزمون‌های سراسری جزو برنامه‌های مهم کشور است که سالی یک بار اتفاق می‌افتد و داوطلب در 2 تا 3 ساعت برای آینده خود اتفاقات خوبی رقم می‌زند.

غلامی تاکید کرد: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری کشوری نبندد و داوطلبانی که به خوبی درس خوانده اند با آرامش در جلسه کنکور حاضر شوند.

او گفت: شروع ترم تحصیلی از 15 شهریور خواهد بود و دانشگاه‌ها آمادگی لازم را برای آغاز ترم جدید با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده اند دارند.

ورود دانشجویان جدید الورود از اواخر مهر خواهد بود
وزیر علوم ادامه داد: ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه هم از اواخر مهر ماه خواهد بود. تاکید داریم که دانشجویان جدید الورود حتی برای مقطع کوتاهی به صورت حضوری در دانشگاه حضور پیدا کنند تا با محیط آشنا شوند. اگر لازم شد آموزش‌ها مجازی شود این دانشجویان نیز آموزش‌ها را به صورت مجازی طی خواهند کرد.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان