شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر در خوابگاه‌ها فراهم شد

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد در خوابگاه‌ها فراهم شد.

شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر در خوابگاه‌ها فراهم شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم ، دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی طی اطلاعیه‌ای شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد در خوابگاه‌ها را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه دانشجویان کارشناسی ارشد متقاضی خوابگاه که براساس مقررات اعلام شده در اطلاعیه خردادماه و در وقت مقرر پیش ثبت نام نموده اند و تایید استاد راهنمای ایشان توسط اداره خوابگاه‌ها دریافت شده است، می‌توانند به مدت یکماه از روز شنبه  14 تیرماه تا  13مرداد با شرایط ذیل اسکان داده شوند.

1) دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده مطابق با اطلاعیه در روز چهارشنبه 11 تیرماه پیامی از طریق منوی پیام‌ها پنل کاربری سامانه رفاهی دریافت می‌نمایند که در آن شرایط پذیرش و نام خوابگاه اعلام شده است. همچنین برای دانشجویان پذیرفته نشده در این مرحله نیز پیام عدم پذیرش ارسال می‌گردد.
2) با توجه به اسکان یک یا دو نفر در اتاق مطابق با پروتکل‌های ابلاغی و ظرفیت خوابگاه و اتاق‌ها برنامه ریزی اسکان انجام گرفته است.

3) دانشجویان پذیرفته شده لازم است پرینت گواهی سلامت خود را از سامانه خوداظهاری بیماری کرونا وزارت بهداشت (salamat.gov.ir) اخذ نموده و ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت دانشجویی و صرفا در روز‌های شنبه الی چهارشنبه مورخ 99/04/14 الی 99/04/18 ساعت 9 الی 12 برای شرکت در طرح غربالگری مرکز بهداشت دانشگاه در سالن تربیت بدنی دانشکده علوم حضور یابند و در صورت اخذ مجوز امکان حضور در خوابگاه فراهم می‌گردد و در صورت عدم تایید اسکان امکان‌پذیر نیست.

* نکته مهم: امکان حضور در خوابگاه صرفا با شرکت در طرح مذکور و در زمانبندی اعلام شده است و در غیر از این زمان امکان پذیرش در خوابگاه نمی‌باشد.

4) به جهت جلوگیری از احتمال انتقال ویروس کرونا، دانشجویان گرامی موظف به رعایت بهداشت شخصی و به خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلیه شرایط، عدم ازدحام در اتاق ها، استفاده از ماسک در فضا‌های بسته و عمومی و اجرای کلیه پروتوکل‌های بهداشتی و اطلاعیه‌های منتشره از طرف مرکز بهداشت دانشگاه می‌باشد.

5) در صورت عدم رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی توسط دانشجو، لازم است فوری خوابگاه تخلیه گردد.

6) در صورت مشکوک بودن به ابتلا به بیماری کرونا، ادامه اسکان منوط به اخذ گواهی سلامت از مراکز درمانی معتبر است.

7) در صورت بروز شرایط خاص پیرامون بیماری کرونا که تخلیه خوابگاه‌ها ضروری تلقی می‌گردد، دانشجویان موظف هستند ظرف 48 ساعت پس از اعلام نسبت به تخلیه خوابگاه اقدام نمایند.

8) مطابق ابلاغ سازمان امور دانشجویان پذیرش میهمان (اولیا، خواهر، برادر، دوست و...) به هر نحو ممکن در خوابگاه ممنوع است و ضروری است ورود و خروج با ارائه کارت دانشجویی انجام گردد.

9) در پایان روز 99/05/13 لازم است خوابگاه توسط دانشجویان تخلیه گردد، به همین جهت برنامه ریزی لازم به جهت استفاده از خوابگاه در این مدت را لحاظ نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان