مستند داستانی دانشکدۀ هنر تمام شد

دانشجویان هنر با تاثیر گرفتن از محیط، خانواده، دوستان و همینطور علاقه قلبی خود، تصمیم به ادامه تحصیل در این رشته می گیرند

مستند داستانی دانشکدۀ هنر تمام شد

دانشجویان هنر با تاثیر گرفتن از محیط، خانواده، دوستان و همینطور علاقه قلبی خود، تصمیم به ادامه تحصیل در این رشته می گیرند.
به گزارش رسیده، مستند داستانی «دانشکدۀ هنر» به تهیه کنندگی مهرآسا رئیس وند و کارگردانی محمدجواد باقری پس از انجام مراحل تدوین و صداگذاری، آماده نمایش شد.
این اولین بار است که یک پروژه بلند، توسط عواملی که همه دانشجویان سال اولِ دانشکده ی هنرِ دانشگاه دولتی دامغان هستند، ساخته می شود.
این مستند داستانی پس از 20 جلسه فیلمبرداری، در مرحلۀ پس از تولید به دلیل قراگیری بیماری کووید19 با تاخیر مواجه شد که گروه سازنده امید است با پشت سر گذاشتن شرایط کنونی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، با شروع ترم جدید دانشگاه ها، بتوانند این مستند را ابتدا در تمام دانشکده های هنر کشور به نمایش درآورند.
عوامل این پروژه عبارتند از:
مدیر تصویر برداری: محمد حسین کلاه کج/ مدیر صدابرداری وصداگذار: یزدان خلیل اللهی/ مدیر تولید: یوسف قریشی زاده / دستیار یک و برنامه ریز: امیر سعیدی / منشی صحنه: حامد اناری / طراح صحنه: شایان اردشیری/ طراح لباس: هلیا خاکستریان / طراح گریم: صبا امین فرخانی / موسیقی: علی دانش پژوه / تدوین: نیلوفر زغنی و محمد رضایی / عکاس: نگین وزیری / مدیر تدارکات: متین ابراهیم زاده / فیلمبردار پشت صحنه: هستی محمدی راد

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان