در تماس قالیباف با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین چه گذشت؟

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المنار، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیروز در تماس تلفنی با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین در برابر طرح‌های توطئه‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی از جمله «معامله قرن» تاکید کرد.

قالیباف از مواضع گروه‌های فلسطینی و وحدت آن‌ها در برابر دشمن صهیونیستی تمجید کرد و گفت: ایران تحرکات فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند.

از سوی دیگر، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در قبال مساله فلسطین تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت رسمی و مردمی جهان اسلام و عرب از ملت فلسطین و مقاومت آن شد.

النخاله با بیان اینکه مقاومت قادر به دفا از حقوق و ارزش‌ها است، گفت که ادامه مقاومت از مهمترین عوامل شکست توطئه‌های صهیونیستی آمریکایی است.

قالیباف دیروز همچنین با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تماس تلنفی برقرار کرد و گفت: گذشت زمان ثابت کرده که صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می‌فهمند و سازش و وادادگی در مقابل آن‌ها راه به جایی نخواهد برد.

هنیه نیز گفت که ما قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره حامی پایمردی و پایداری مقاومت مردم فلسطین است و امیدواریم با تداوم و تقویت همکاری‌های فیمابین مانع اجرای توطئه‌های اشغالگران از جمله طرح موسوم به معامله قرن و الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان