استاندار اصفهان: باید تمهیدات زندگی با کرونا را فرابگیریم

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: وضعیت کرونا در این استان به مرز هشدار رسیده است از این رو از مردم می‌خواهم این ویروس را جدی بگیرند و ضروری است تمهیدات زندگی با کرونا را فرا بگیریم.

استاندار اصفهان: باید تمهیدات زندگی با کرونا را فرابگیریم

عباس رضایی روز پنجشنبه  در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری چادگان درباره شیوع ویروس کرونا در استان اظهارداشت: استفاده از ماسک احترام به هم نوع است و نباید سلامتی دیگران را به خطر بیندازیم.

رضایی ادامه داد: این ویروس درمان قطعی ندارد، واکسن هم ندارد، راهی جز زدن ماسک و شستن دست و رعایت فاصله اجتماعی نیست.

وی تصریح کرد: وضعیت کرونا در 2 شهر اصفهان به حالت قرمز درآمده است.

استاندار اصفهان گفت: امروز با 94 نفر از مردم این شهرستان به صورت مستقیم گفت و گو کردم و تعداد زیادی از مدیران استانداری با مردم ملاقات کردند.

وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان چادگان گفت: مساله اول و مهمی که عموم مردم با آن روبه رو هستند مساله منابع طبیعی است از این رو مشکلات با کمک مدیرکل مربوطه برطرف می‌شود.

استاندار اصفهان خطاب به مدیران، سعی و بنا مدیران بر حل مسائل باشد، معتقدم هیچ مقامی در هیچ لباسی حق ندارد در شرایط سخت و تحریم‌های ناجوانمردانه و شیوع کرونا بر مطالبات مردم اضافه کند.

وی ادامه داد: مدیر آن است که با شرایط سخت کنار بیاید، آنچه مسلم است این بوده که امروز با نظام استکباری و جنایتکار آمریکا مقابله کند.

رضایی خاطرنشان کرد: باید امیدوار باشیم و امید را در دل مردم روشن کنیم اگر به دنبال توسعه هستیم باید بدانیم توسعه یک شبه و تک بعدی به وجود نمی‌آید.

وی اظهارداشت: زیربنای توسعه اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی توسعه فرهنگی است در غیر این صورت نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد از این رو باید زیر بنای توسعه مدنظر قرار گیرد.

استاندار اصفهان مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی چادگان را از دیگر مشکلات مردم منطقه دانست و خاطرنشان کرد: هفته آینده تیمی کارشناسی به چادگان با دید حل مساله سفر کنند و میز چادگان تشکیل شود تا مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی شهرستان برطرف شود.

وی بیان کرد: رویکرد سنتی در کشاورزی باید عوض شود کشاورزی نمی‌تواند با کشت غرقابی و دیم پیش برود.

رضایی ادامه داد: بحث دیگر مشکل نبود تجهیزات برای بیماران دیالیز شهرستان است از این رو با شبکه بهداشت و درمان فریدن و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای حل مشکلات و ایجاد امکانات موجود صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه آمایش سرزمین شهرستان چادگان باید مورد بررسی قرار بگیرد، بیان کرد: با سازمان مدیربت و برنامه ریزی بر روی این موضوع بحث خواهیم کرد تا وضعیت صنایع این شهرستان و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: رویکرد سنتی باید تغییر کند و در جهت توسعه رویکرد علمی و مبتنی بر آمایش سرزمین پیش گرفته شود.

استان اصفهان 24 شهرستان و افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت تاکنون افزون بر یازده هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کشور جان باختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان