پویایی کانون‌های فرهنگی هنری سبب تحقق مسجد طراز اسلامی می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به هنر مکتبی، ارزشی و تلاش در راستای فرهنگ و هنر مساجد با تعریف برنامه‌های بدیع و تازه و متناسب با نسل نوپای انقلاب اسلامی می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در رسیدن به مسجد طراز اسلامی باشد.

پویایی کانون‌های فرهنگی هنری سبب تحقق مسجد طراز اسلامی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری: محمدرضا مظاهری ضمن اظهار این مطلب افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید همواره تحت لوای امام جماعت مسجد فعالیت کرده و با همفکری و هم‌افزایی شورای فرهنگی مسجد فعالیت‌های فرهنگی و هنری را گسترش دهند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای هم‌افزایی و هم‌پوشانی با نهادهای فرهنگی همسو در مساجد باشد تا ما را در راستای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به مسجد طراز اسلامی یاری رساند.
وی ابراز کرد: توجه به هنر مکتبی، ارزشی و تلاش در راستای فرهنگ و هنر مساجد با تعریف برنامه‌های بدیع و تازه و متناسب با نسل نوپای انقلاب اسلامی می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در رسیدن به مسجد طراز اسلامی باشد.
مظاهری به برخی از برنامه‌های دهه کرامت امسال اشاره کرد و گفت: جشنواره مردمی کرامت با رویکرد پویش «فدای دخترم» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آذین‌بندی شهرها و روستاها از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
وی افزود: حضور خدام حرم رضوی تحت عنوان جشن‌های زیر سایه خورشید، طرح سفیران کریمه و اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، تولید محتوا در بستر فضای مجازی و اجرای سرود از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری، شعار دهه کرامت امسال را «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (علیهم‌السلام)» اعلام کرد و افزود: اجرای برنامه سراسری در مساجد با پخش صلوات خاصه در روز ولادت امام رضا (علیه‌السلام)، تجلیل از نخبگان و مفاخر مساجد و محلات و مدافعان سلامت، سخنرانی‌های تبیینی در مساجد، محافل شب شعر و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت در استان به شمار می‌رود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان