استاندار لرستان :

جاده قدیم پلدختر - خرم آباد به عنوان مسیر تاریخی و گردشگری حفظ می‌شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: جاده قدیم پلدختر - خرم آباد با توجه به قول مساعد وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسیر تاریخی و گردشگری بازسازی وحفظ می شود.

جاده قدیم پلدختر - خرم آباد به عنوان مسیر تاریخی و گردشگری  حفظ می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر ، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی  قطعه چهارم محور پلدختر – خرم آباد اظهارداشت: با توجه به بازدید امروز وزیر راه و شهرسازی از جاده قدیم پلدختر - خرم آباد این مسیر به عنوان جاده محلی ، تاریخی ، پدافندی و جایگزین باید حفظ شود و از بین نرود.

وی افزود: جاده جدید پلدختر - خرم آباد که سال گذشته طراحی و امروز عملیات اجرایی فاز چهارم آن با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد ، احداث آن زمانبر است و از این رو نباید جاده قدیم به حال خود رها شود.

استاندار لرستان گفت:اقدام های وزارت راه و شهرسازی  در مناطق سیل زده استان لرستان ، به ویژه پلدختر از برگ های طلایی پساسیل است .

وی افزود:وزیر راه و شهرسازی نخستین مسوول ملی در نظام جمهوری اسلامی بود که در لحظات نخست پساسیل وارد شهر پلدختر شد و در زمینه های خرید زمین برای احداث منازل سیل زدگان  و حوزه راه اقدام های اثرگذار و مطلوبی انجام شد.

خادمی یادآورشد: تا کنون راه و شهرسازی درراستای رفع مشکلات سیل در  مناطق مختلف استان لرستان  و با توجه ویژه به شهرستان پلدختر،  فارغ از روابط بورکراسی اقدام های رسمی اداری  خوبی انجام داده و تلاش کرده است.

وی افزود: راه و شهرسازی در زمینه خرید و واگذاری زمین برای احداث منازل سیل زدگان شهرهای پلدختر و معمولان در حیطه قانونی تلاش زیادی کرده و 12 هکتار زمین در این رابطه به محدوده شهری اضافه شده است.

استاندار لرستان گفت: احداث و بازسازی محور جدید پلدختر – خرم آباد یکی دیگر از اقدام های راه و شهرسازی در مناطق سیل زده استان لرستان است.

وی افزود:هرچقدر بحران سیل و خشم طبیعت در 12 فروردین ماه 1398 وحشتناک ، سرمایه سوز و ضربه زننده بود اما آنچه در پسا سیل اتفاق افتاد زیبا ، دوست داشتنی و سرشار از عشق ، محبت ، سازندگی ، تلاش و ایثار بود که این به مراتب نسبت به قبل از سیل ویژگی های جدید با فاصله زیاد است.

خادمی یادآورشد: اقدام های پساسیل برگ زرین و کتابی قطور در تاریخ جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است که خیلی ها در آن نقش داشتند و اثرگذار بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان