تداوم مشکلات مالی با تهدید مدیران هتل و پولی که پرداخت نمی‌شود/ پارس جنوبی با وضعیت بد مقابل استقلال

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی، شرایط روحی خوبی ندارند.

تداوم مشکلات مالی با تهدید مدیران هتل و پولی که پرداخت نمی‌شود/ پارس جنوبی با وضعیت بد مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پارس جنوبی جم از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و تحولات اخیر در مدیریت منطقه ویژه پارس جنوبی نیز، دردی را از تیم فوتبال این باشگاه دوا نکرده است.

جمی‌ها برای دیدار روز یکشنبه مقابل صنعت نفت آبادان، اقدام به جذب اسپانسر کردند و قرار شد این اسپانسر، مبلغ 200 میلیون تومان به پارس جنوبی پرداخت کند. با توجه به بسته بودن حساب باشگاه، این پول به حساب هیئت فوتبال جم واریز شد.

پس از پایان دیدار پارس جنوبی برابر صنعت نفت و شکست شاگردان افاضلی، پول هتل محل سکونت اعضای تیم پارس در آبادان پرداخت نشده بود. با این وجود مدیران هتل اجازه دادند اعضای تیم هتل را ترک کنند، اما ایوب چراغی، سرپرست تیم پارس جنوبی در هتل ماند تا پس از تسویه حساب با هتل، به تهران بازگردد!

پس از پیگیری‌های انجام شده، هیئت فوتبال جم مبلغ صد میلیون تومان به حساب هتل مذکور واریز و چراغی هتل را ترک کرد. پس از آن تمرینات پارس جنوبی در مجموعه بانک ملی تهران پیگیری می‌شود که مسئولان این مجموعه، پارسی‌ها را تهدید کردند که در صورت عدم پرداخت مطالبات، اجازه تمرین به آنها نمی‌دهند.

با وجود عدم پرداخت صد میلیون تومان از طرف هیئت فوتبال جم، مشکلات مالی پارس جنوبی ادامه دارد و شاگردان هومن افاضلی از عدم دریافت ریالی در شش ماه اخیر گلایه‌مندند. این در حالی است که پارس جنوبی روز یکشنبه آینده در جم، میزبان استقلال خواهد بود و زردپوشان با روحیه‌ای نه چندان خوب به مصاف شاگردان مجیدی می‌روند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان