انتقاد لمپارد از شاگردانش پس از شکست مقابل وستهام

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از باخت شاگردانش مقابل رقیب همشهری در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس از بازیکنانش گلایه کرد.

انتقاد لمپارد از شاگردانش پس از شکست مقابل وستهام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد و سرمربی این تیم در پایان مسابقه از شاگردانش به خاطر نداشتن تمرکز کافی ناراضی بود. چلسی در صورتی که این بازی را می‌برد با توجه به شکست لسترسیتی رده سومی می‌توانست جای این تیم را در جدول بگیرد اما شکستش باعث شد که در رده چهارم بماند و حالا منچستریونایتد رده پنجمی را در یک قدمی خود می‌بیند.

لمپارد گفت: نمی‌گویم اتفاقی که در این بازی رخ داد خلاصه‌ای از فصل ماست اما نظیر اتفاقاتی که در این بازی رخ داد را من در طول فصل زیاد دیده‌ام. بعد از تعلیق لیگ، ما شروع مجدد خوبی داشتیم، نتایج خوبی هم می‌گرفتیم و در این بازی هم اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم به رده سومی صعود می‌کردیم. در مسابقه‌ای مانند این شما باید تمام جزئیات کار را با دقت و به نحو احسن انجام دهید. شاید تملک توپ داشته باشید که در مورد ما هم واقعاً همین گونه بود، اما کافی است که در یک لحظه از بازی غفلت کنید، مرتکب یکی دو اشتباه شوید تا به حریف اجازه دهید که گل بزند و برای زدن گل‌های بعدی هم دل و جرأت پیدا کند. من خودم بازی در چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام و از آن آگاهم. بازیکنان ما باید ذهنیت و رویکردشان را ارتقا دهند و بیشتر از این برای دیکته کردن برتری‌شان به حریف انجام دهند.

لمپارد با اشاره به وضعیت تیمش در جدول لیگ برتر افزود: ما 2 امتیاز با منچستریونایتد، تیمی که این روزها دارد فوق‌العاده بازی می‌کند و روند خوبی را آغاز کرده، فاصله داریم. ولورهمپتون هم همینطور. آنها دارند فصلی فوق‌العاده را سپری می‌کنند و فاصله‌شان با ما 2 امتیاز است. لسترسیتی هم تا الان فصل خوبی داشته اما ما درست پشت سرشان هستیم. ما ناراحتیم چون می‌خواستیم این بازی را ببریم. ما فوتبالیست هستیم و جایگاه و موقعیت خوبی داریم. پس دلیل اینکه ذهن‌مان درگیر چیزهای دیگری باشد را درک نمی‌کنم. چاره‌ای جز گفتن حقیقت ندارم و آن این است که بازی امشب را ما باید می‌بردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان