ماجرای پیمانکارانی که قطعه قلابی پله برقی به شهرداری تهران غالب کردند

تهران- ایرنا- معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کشف تقلب برخی پیمانکاران برای غالب کردن قطعه مستهلک و قلابی پله برقی به این شهرداری خبر داد.

ماجرای پیمانکارانی که قطعه قلابی پله برقی به شهرداری تهران غالب کردند

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، وحید سرلک روز پنجشنبه با بیان اینکه از 474 دستگاه پله برقی موجود در پایتخت 160 دستگاه آن غیرفعال است که با توجه به گذشت 2 ماه از ورود سازمان حمل و نقل و ترافیک به این موضوع، 40 دستگاه آن تعمیر و روشن شد افزود: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم عملکرد نامناسب پیمانکاران در ارایه خدمت در این زمینه به مناطق بود که بارها مشاهده شد اقلام نامناسب و بی کیفیت را به جای قطعه درجه یک فاکتور کرده و پول آن از مناطق دریافت شده بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که بارها مشاهده شد باز کردن قطعه‌های پله برقی از مناطق جنوب شهر از سوی پیمانکار و فروش آن به شهرداری مناطق شمالی پایتخت بود و ما هم به دلیل برخی از همین موارد به مناطق نامه زدیم تا تضامین برخی از پیمانکاران را به دلیل اهمال در امور محوله آزاد نکنند.

به گفته سرلک، پیدا شدن لاشه گربه، خارج شدن چند کیسه زباله تنها گوشه از مواردی بود که  در زمان باز کردن پله برقی برای تعیین عیب دستگاه با آن مواجه شدیم.

وی درباره وضعیت پل‌های عابر پیاده مکانیزه گفت: تا یک ماه آینده تمامی پله برقی‌های پل‌های عابر پیاده تعمیر و فعال می‌شود.

سرلک ادامه داد: تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده مکانیزه از اردیبهشت ماه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران واگذار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان