رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای کرمانشاه ابقا شد

کرمانشاه- ایرنا- مجمع انتخابات هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه «سالار احمدزاده» را با اکثریت آرا بار دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب کرد.

رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای کرمانشاه ابقا شد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی روز پنجشنبه (12 تیر) در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به ریاست جوهری رییس فدراسیون و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع سالار احمدزاده با کسب 16 رای از همین تعداد آراء ماخوذه برای مدت چهار سال بار دیگر سکان هدایت هیات ورزش های زورخانه ای استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

احمدزاده تنها کاندید احراز ریاست هیات ورزش های زورخانه ای بود که موفق به جلب نظر همه اعضای مجمع شد.

زورخانه های استان را توسعه می دهیم

رییس جدید هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه پس از انتخابش با قدردانی از اعضای مجمع برای دادن رای اعتماد دوباره به وی، گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت دنبال می کنیم توسعه زورخانه های سطح استان است چرا که باعث ترویج بیش از پیش این ورزش باستانی می شود.

احمدزاده با بیان اینکه هم اکنون 20 زورخانه فعال در استان وجود دارد گفت: چند زورخانه دیگر نیز در نقاط مختلف استان در دست احداث است و تلاش می کنیم 2 تا سه مورد آنها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر موفق شدیم با کمک همه علاقه مندان به ورزش های زورخانه ای و باستانی جایگاه هیات را ارتقاء ببخشیم، گفت: چهار سال پیش جزو سه چهار استان آخر بودیم اما الان جزو چند استان برتر و اول کشور هستیم.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای کرمانشاه ادامه داد: با حمایت و همراهی بیشتر مسوولان و کمک های فدراسیون می توانیم بهتر از این نیز بشویم و جایگاه کرمانشاه را ارتقاء ببخشیم.

وی توجه بیشتر به مرشدان زورخانه ها را از دیگر برنامه های اولویت دار هیات عنوان کرد و گفت: از این پس قرار است این افراد زیرپوشش بیمه قرار بگیرند و حمایت های کافی از آنها به عمل آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان