پرداخت وام قرض‌الحسنه رهن مسکن به مددجویان کمیته امداد آغاز شد

رئیس کمیته امداد از آغاز مراحل پرداخت وام قرض‌الحسنه رهن مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تامین هزینه‌های رهن و اجاره مسکن مددجویان پیش‌بینی شده است.

پرداخت وام قرض‌الحسنه رهن مسکن به مددجویان کمیته امداد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به افزایش هزینه‌های رهن و اجاره مسکن به ویژه برای اقشار محروم جامعه افزود: یکی از نگرانی‌های کمیته امداد در ماه‌های اخیر موضوع رهن و اجاره مسکن مددجویان بوده که بار سنگینی بر دوش این خانواده‌هاست. در همین خصوص مکاتباتی با رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه کرده و کمیته‌ای به همین منظور تعیین شده و پیگیری‌ها ادامه دارد.

بختیاری با بیان اینکه این مبالغ از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به صورت وام در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: کمیته امداد نیز 50 میلیارد تومان به همین منظور در نظر گرفته و جمع مبلغ وام قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان برای کمک به هزینه‌های رهن و مسکن به 150 میلیارد تومان رسیده است.

وی سقف وام مددجویان برای رهن مسکن در کلانشهرها را 20 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مددجویان براساس شهر محل سکونت در سه سطح دسته‌بندی شده‌اند که در هر سطح متناسب با هزینه‌های رهن و مسکن شهرستان، رقم پرداختی تسهیلات متفاوت است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات وارد مرحله اجرایی شده، افزود: می‌دانیم این رقم پاسخگوی میزان افزایش هزینه‌های رهن و اجاره نیست؛ بنابراین از صاحبخانه‌ها تقاضا داریم در این شرایط اقتصادی و تورم افسارگسیخته، یار و یاور هموطنان خود باشند تا به امید خدا از این روزهای سخت عبور کنیم.

235231
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان