رحمانی: درآمد وزارت نفت ۳ برابر شده اما یک ریال به تیم‌های نفتی کمک نمی‌کنند/ در حساب باشگاه ۵۰ میلیون هم نیست

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حساب باشگاه ۵۰ میلیون تومان هم وجود ندارد و برای حل مشکلات مالی وعده و وعید می‌شنویم.

رحمانی: درآمد وزارت نفت 3 برابر شده اما یک ریال به تیم‌های نفتی کمک نمی‌کنند/ در حساب باشگاه 50 میلیون هم نیست

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی صنعت نفت و پارس جنوبی اظهار داشت: بعد از حدود 4 ماه تعطیلی مسابقات بچه‌ها بازی خوبی مقابل پارس جنوبی انجام دادند و تمام تلاش‌شان را برای کسب 3 امتیاز کردند. غیر از چند دقیقه پایانی بازی، تیم شرایط خوبی داشت.

وی در خصوص شرایط صنعت نفت در جدول و شانس کسب سهمیه آسیا تصریح کرد: شرایط برای کسب سهمیه خیلی سخت است و چند تیم خوب در بالای جدول هستند که شانس گرفتن سهمیه را دارند. تیم ما با وجود مشکلاتی که دارد تمام هدفمان کسب سهمیه آسیا است تا در این روزهای سخت دل مردم آبادان را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: در چند وقت اخیر اینقدر که درباره مشکلات مالی صحبت کردیم خسته شدیم. 8 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و فقط 50 درصد از باشگاه دریافتی داشتیم و برای حل مشکلات  فقط وعده و وعید می‌شنویم. آنطور که شنیده‌ایم الان 50 میلیون تومان هم در حساب باشگاه پول نیست. امیدوارم مسئولان تلاش بیشتری انجام داده و مشکل مالی اعضای تیم را حل کنند.

رحمانی ادامه داد: وزارت نفت وقتی قیمت بنزین هزار تومان بود تیمداری می‌کرد و مشکلی نداشت ولی الان قیمت بنزین 3 هزار تومان و درآمد این وزارتخانه 3 برابر شده اما یک ریال به تیم‌های نفتی کمک نمی‌کند. حیف است که به تیم‌های نفتی کمک نمی‌شود چون وقتی حال این تیم‌ها خوب باشد مردم هم خوشحال هستند.

وی درباره بازی هفته بیست و سوم صنعت نفت مقابل تراکتور گفت: بازی سختی داریم به ویژه که باید در تبریز بازی کنیم. تراکتور بازی قبلی را واگذار کرد و کار ما سخت‌تر از گذشته است. هر دو تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و تیم ما هم برای کسب 3 امتیاز و یک بازی خوب به تبریز می‌رود تا به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان