فرهادیان: به دنبال افزایش حقوق ملی‌پوشان تکواندو هستیم/ به سروش احمدی پیشنهاد شغل داده شد

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: با زحمت و پیگیری هادی ساعی پیشنهاد شغلی به سروش احمدی ملی‌پوش تکواندو کشورمان داده شده است.

فرهادیان: به دنبال افزایش حقوق ملی‌پوشان تکواندو هستیم/ به سروش احمدی پیشنهاد شغل داده شد

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سرنوشت برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان و احتمال لغو این رقابت‌ها اظهار داشت: هنوز چیزی در خصوص لغو مسابقات رسما به ما اعلام نشده و تقویم جدیدی که در آن مسابقات لغو شده باشد برای ما ارسال نشده است. اگر این مسابقات لغو شود قطعا در تقویم جدید به روز رسانی خواهد شد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی تقویم فدراسیون جهانی تکواندو به روز رسانی می‌شود، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی تکواندو هر 30 یا 45 روز یک بار تقویم به روز رسانی شده را برای کشورهای عضور ارسال کرده و فکر می‌کنم نهایتا تا دو، سه هفته آینده مجددا تقویم جدید ارسال شود. با این وجود با توجه به شرایط حال حاضر دنیا و اوج مجدد بیماری بعید می‌دانم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در زمان اعلام شده برگزار شود و به نظر می‌رسد این مسابقات به تعویق بیفتد. 

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که ارتباط فدراسیون بعد از برگزاری جلسه هفته گذشته با ملی‌پوشان المپیکی همچنان حفظ شده است، گفت: ارتباط با بچه‌ها کاملا حفظ شده و در روزهای گذشته با سروش احمدی و آرمین هادی‌پور صحبت و پیگیر مسائل تمرینی و امکاناتی که باید برای آنها فراهم شود، هستیم. در تلاش هستیم در روزهای آینده مصوبه به روزرسانی شده‌ای در خصوص افزایش حقوق ورزشکاران داشته باشیم.در این مدت حقوق ورزشکاران را قطع نکردیم و به دنبال افزایش حقوق نیز هستیم.

فرهادیان با اعلام پیگیری مسئولان فدراسیون در خصوص شغل سروش احمدی گفت: زحمت پیگیری مشکلات شغلی سروش احمدی با هادی ساعی بود و  جایی نیز به او پیشنهاد شده که فعالیت خود را آغاز کند. ضمن اینکه مقرر شد از طرف فدراسیون تکواندو مبلغی برای احمدی به عنوان حق‌الزحمه در نظر گرفته شود و مساعدت مالی برای حل مشکلات او صورت بگیرد تا بخشی از مشکلات این ورزشکار خوب‌ برطرف شود.

وی در خصوص ارتباط با سجاد مردانی، کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: با مردانی نیز کم و بیش در ارتباط هستیم و حمایت‌هایی نیز از سجاد صورت گرفته که خیلی نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. در حد توان از او نیز حمایت خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان