شبکه‌ نمایش به سراغ "کودک و نوجوان" رفت/ از "دزد عروسک‌ها" تا "کلاه‌قرمزی و پسرخاله"

شبکه نمایش تلویزیون به مدت ۷ روز فیلم‌های جدید و ژانر منتخب "کودک و نوجوان" پخش می‌کند؛ از "دزد عروسک‌ها" و "کلاه قرمزی و پسرخاله" به سمت "جنگ ستارگان" و آثار هریسون فورد می‌رود.

شبکه‌ نمایش به سراغ "کودک و نوجوان" رفت/ از "دزد عروسک‌ها" تا "کلاه‌قرمزی و پسرخاله"

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایش تلویزیون در جدول پخش تابستانی خود و مقارن با روز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و در ژانر منتخب این هفته به پخش "فیلم‌های کودک و نوجوان" می‌پردازد.

همچنین در بخش صحنه‌گران نیز فیلم‌های "هریسون فورد"، بازیگر ایندیا جونز را پخش می‌کند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی:

فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 14 تیر ماه تا سه شنبه 17 تیرماه در ساعت 13 به ترتیب: مرگ سپید، جایزه، سرزمین بارانی و انار هستند. در این باکس روز چهارشنبه 18 تیرماه از سری فیلم های قصه های مجید، فیلم "ژاکت" به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در نظر گرفته شده و در ادامه هفته فیلم های سینمایی: نازلی و اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند در ساعت 13 روزهای پنجشنبه و جمعه پخش خواهند شد.

فیلم‌های ویژه تابستان:

علاقه‌مندان به فیلم‌های تابستانی می‌توانند از شنبه 14 تا جمعه 20 تیرماه به ترتیب: بازرس کی، نیروی ویژه، فوتبال شائولین، حد نهایی، کارمند نمونه، باغبان و سرقت ازموزه را در ساعت 15 تماشا کنند.

ژانر منتخب:

برای کودکان و نوجوانان در ژانر منتخب این هفته فیلم‌های دزد عروسک‌ها، سارا کوچولو، آهوی پیشونی سفید، هوگو، خواهران غریب، فروشگاه عجیب آقای مگوریوم و کلاه قرمزی و پسرخاله آماده شده که به ترتیب از شنبه تا جمعه ساعت 19 پخش خواهند شد.

مرور آثار:

در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش به مرور آثار بازیگر با سابقه و قدیمی که او را بیشتر با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان و در عین حال نقش دکتر ایندیا جونز می‌شناسیم،  می‌پردازد.

علاقه‌مندان به مرور آثار هریسون فورد می‌توانند از شنبه 14 تیرماه تا جمعه 20 تیر در ساعت 21 به ترتیب فیلم‌های  تمهیدات فوق‌العاده، گاوچرانها و بیگانگان، شاهد، توهم، فراری ، دیوار آتشین و ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را ببینند.

فیلم‌های جذاب و پخش اولین در شبکه نمایش:

در باکس ساعت 23 فیلم‌های تانک هانبرد مخوف، خانه خلوت، قتل سوم، فرار نیمه شب، اتاق امن، هتل نقاب پوشان، زیر سایه ماه از شنبه تا جمعه این هفته از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

در این باکس فیلم سینمایی "هتل نقاب پوشان" محصول 2019 ژاپن به کارگردانی ماسایوکی سوزوکی پنجشنبه شب، 19 تیرماه، ساعت 23 برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم جنایی و رازآلود درباره‌ سه قتل مختلف در توکیو است که وجه اشتراک همه آن‌ها قرار دادن شماره‌هایی در کنار صحنه جرم است. به همین دلیل بازپرس پرونده سرنخ‌های کافی به دست می‌آورد و به این نتیجه می‌رسد که قتل بعدی در یک هتل رخ می دهد. او تصمیم می‌گیرد وارد هتل شود و خود را یک کارمند هتل معرفی کند و...

کلاسیک نمایش:

فیلم‌های کلاسیک این هفته نیز حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید، راز سوم، شیطان صفتان، آماتور، دور دنیا در هشتاد روز، سه ثانیه به جهنم و غریبه ها در شهر( با بازی جک لمون ) از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد به روی آنتن می‌روند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان