حملات علیه عربستان تا پایان محاصره یمن ادامه دارد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت تا زمانی که تجاوز و محاصره یمن ادامه داشته باشد، نهاد‌های نظامی و حاکمیتی عربستان اهداف مشروع یمن خواهند بود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد که تنها گزینه پیش روی ائتلاف سعودی پایان دادن به حملات و محاصره علیه یمن است.

سرتیپ «یحیی سریع» در گفتگو با شبکه «المسیره» یمن با تاکید بر اینکه حملات نظامی ائتلاف سعودی اتفاق جدیدی نیست، گفت: «ما قادر به دفاع از یمن هستیم».

او ظرفیت‌های امروز یمن را بهتر از گذشته خواند و گفت: «ما تاکنون از همه توانمندی خود استفاده نکردیم و دشمن باید این موضوع را درک کند».

سریع تصریح کرد: «به کار گرفتن زبان تهدید و ارعاب در قبال ما کمکی نخواهد کرد و اگر فایده‌ای داشت تجاوز دشمن تا امروز ادامه نداشت».

او افزود: «تاکنون ما از همه توانایی‌های خود استفاده نکرده‌ایم و دشمن باید این موضوع را به خوبی درک کند».

این مقام یمنی گفت: «دشمن فقط یک گزینه دارد و آن هم توقف تجاوز و رفع محاصره است».

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ادامه داد: «ما از حق قانونی خود برای دفاع از مردم خود استفاده می‌کنیم و وقتی شاهدیم که مردم ما بر اثر حملات و تحریم‌های دشمن کشته می‌شوند، دست بسته نخواهیم نشست».

او تاکید کرد: «ما دقت می‌کنیم تا اهداف حملاتمان از مردم عربستان که مورد ظلم حکومت آل سعود قرار دارند، به دور باشد».

‏سریع گفت: «چهارمین عملیات موازنه بازدارندگی علیه سعودی‌ها هم دقیق بوده و با دقت بالایی به اهداف خود اصابت کرد و سعودی‌ها و در پس آن آمریکایی‌ها را برآشفت».

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: «مردم ما از گرسنگی نخواهند مرد و گزینه‌های دیگری هم داریم که هنوز رو نکرده‌ایم».

او تاکید کرد: «اما ادامه تجاوز و محاصره به معنای ادامه راه ما در پاسخ مشروع به دشمن است و به اذن پروردگار، عمل ما از حرف ما جلوتر است».

سرتیپ سریع در پایان آورده است: «ما به حملات خود علیه نهاد‌های نظامی و حاکمیتی عربستان که در نوک پیکان حمله به مردم ما قرار دارند ادامه خواهیم داد».
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان