اخبار کوتاه هنرهای تجسمی؛رونمایی از آثار عکاسان نوجوان کانون و نمایش زیبایی‌های طبیعت در برج آزادی

رونمایی از آثار عکاسان نوجوان کانون، برگزاری نمایشگاه عکس «زیبایی‌های طبیعت» در برج آزادی و گردهمایی دوباره نقاشیخط‌کاران در گالری شنگرف، اخبار کوتاه حوزه تجسمی را شامل می‌شوند.

اخبار کوتاه هنرهای تجسمی؛رونمایی از آثار عکاسان نوجوان کانون و نمایش زیبایی‌های طبیعت در برج آزادی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «کتاب من»، عنوان مهرواره فصل زمستان انجمن عکاسی کانون است که در آن اعضای این انجمن به همراه مربیان و کارشناسان علاقه‌مند به ثبت عکس‌هایی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی پرداختند.

در این مهرواره، 225 عکاس از 16 استان کشور و با بیش از 600 اثر شرکت داشتند که در پایان کمیته انتخاب 75 اثر را به عنوان شایسته نمایش انتخاب کرد.

مهرواره عکس فصل زمستان انجمن عکاسان نوجوان مانند سایر مهرواره‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره‌ای غیر رقابتی بود که با هدف پرورش استعدادهای حوزه عکاسی برگزار شد و در آن، اعضای انجمن و علاقه‌مندان به عکاسی، بهترین‌ عکس‌های خود را با موضوع «کتاب من» ارائه کردند.

علاقه‌مندان، می‌توانند برای دیدن این آثار، به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

«زیبایی‌های طبیعت» در برج آزادی دیدنی می‌شوند

هشتمین دوره نمایشگاه عکس گروهی «زیبایی‌های طبیعت» در برج آزادی افتتاح می‌شود.

نمایشگاه عکس «زیبایی‌های طبیعت» به سرپرستی جواد علمی‌نیا  از 15 تیر در تالار آیینه برج آزادی افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه  با حضور 30 هنرمند و40 اثر از طبیعت بکر ایران در سایزهای 70×50 با تکنیک‌های ماکروگرافی از طبیعت بکر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه «زیبایی های طبیعت»  تا 22 تیر ماه جاری در تالار آیینه برج آزادی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ از ساعت 9 تا 17 از آن بازدید کنند.

گردهمایی دوباره نقاشیخط‌کاران در شنگرف

نمایشگاه گروهی نقاشیخط در گالری شنگرف برپا می‌شود.

این نمایشگاه با آثاری از محمدسعید نقاشیان، امیرشاهرخ فریوسفی، جمشید حکیمی، امیدخاکباز، علیرضا سعادتمند، مرتضی شمیس، شادی طلایی، عظیم فلاح، بهنام قاسمی، حسن مهربانی از ساعت 16 امروز 13 تیرماه در گالری شنگرف افتتاح شده و تا 24 تیرماه جاری برپا خواهد بود. 

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی: خیابان شریعتی، خیابان جلفا بعد از فرهنگسرای ارسباران، کوچه ستاری پلاک 2، واحد 2 مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان