روشی برای جلوگیری از سرقت صندوق عقب خودرو +ویدئو

ویدئویی کوتاه از روشی برای ممانعت از دستبرد از صندوق عقب خودرو در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش جمعی از کاربران را به دنبال داشته است.

روشی برای جلوگیری از سرقت صندوق عقب خودرو +ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، یک ویدئوی کوتاه آموزشی توسط شهروند ایرانی تهیه شده است که روشی را برای جلوگیری از سرقت صندوق عقب خودرو ارائه می‌دهد و به صاحبان خودرو توصیه می‌کند با پوشاندن سوراخی که روی درب صندوق عقب خودرو وجود دارد خودرو را از این گونه سرقت‌ها ایمن کنند. در این روش سوراخ بالای قفل صندوق را با بستن پیچ و مهره پر می‌کنند تا جایی برای ورود هیچ ابزاری جهت باز کردن قفل صندوق وجود نداشته باشد.

کاربران ضمن گلایه از افزایش سرقت‌های اخیر عنوان می‌کنند بیشتر ماشین‌های قفل و سوئیچ‌دار ایرانی با ساده‌ترین روش‌ها قابل دستبرد هستند. جمعی از کاربران دلیل افزایش سرقت‌ها را بیکاری و مشکلات مالی سارقان عنوان می‌کنند و معتقدند در صورتی که مردم از لحاظ مالی تامین می‌بودند و در سطح رفاه اجتماعی مناسبی قرار داشتند اینگونه دست به دزدی‌های کوچک و بزرگ نمی‌زنند.

View this post on Instagram

A post shared by آی آر اسپرت کارز/IR.SportCars (@ir.sportcars) on

گروهی از کاربران نیز بر این باورند که خودروهای تولید داخلی در ایران از لحاظ کیفیت و امنیت در سطح پایینی قرار دارند و سارقان با ترفندهای مختلف امکان دسترسی به آن را پیدا می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان