مطهری: باقری برای ما یک نعمت است و دوست داریم که کنارمان باشد/ هواداران پرسپولیس وارد بازی‌های فضای مجازی نشوند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس از کریم باقری به‌عنوان یک نعمت برای این تیم یاد کرد و گفت که یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس تمایل به ادامه حضور او در جمع سرخپوشان دارند.

مطهری: باقری برای ما یک نعمت است و دوست داریم که کنارمان باشد/ هواداران پرسپولیس وارد بازی‌های فضای مجازی نشوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا میلاد حضرت امام رضا (ع) را تبریک می‌گویم. ما هفته قبل با پیکان بازی داشتیم و این هفته با شاهین شهرداری بوشهر. خیلی در فضای مجازی می‌بینم که عنوان می‌شود ما با تیم‌های پایین جدول بازی داریم و این بازی‌ها آسان است. واقعاً این‌طور نیست. هفته قبل دیدید که پیکان انتحاری بازی کرد. این تیم و دیگر تیم‌های پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی در ادامه افزود: همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. به خصوص شاهین که تیم ریشه‌داری است و هوادارن خوبی دارد. امیدوارم فردا با توجه به اینکه شکل کارمان در سه چهار روز اخیر براساس عملکرد شاهین بوده است، نتیجه خوبی بگیریم و فوتبال قابل احترامی ارائه کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد خوب مهاجمان ایرانی تیمش در بازی قبل و همچنین مصدومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس و اینکه در اردوی سرخپوشان نگرانی بابت کمبود بازیکن وجود دارد یا خیر، گفت: به طور کلی تاکتیک تیم ما این است که رو به جلو و تهاجمی باشیم. هر بازیکنی هم در ترکیب تیم ما قرار بگیرد باید به گلزنی برسد. حالا فرقی نمی‌کند ایرانی باشد یا خارجی. همیشه رویه ما این بوده است که براساس تاکتیک تیمی کار می‌کنیم و این‌طور نیست که به یک بازیکن متکی باشیم.

مطهری خاطر نشان کرد: همه بازیکنان برای ما باارزش هستند، ولی ما یک تیم هستیم و این مهم است. خدا را شکر تیم‌مان هم این خصوصیت را دارد. شما دیدید هفته قبل سیدجلال حسینی دقیقه 90 وارد بازی شد و با چه استارتی خودش را به محوطه جریمه حریف رساند؟ حسینی باید برای جوانان یک الگو باشد. در تیم ما هیچ‌کس به خودش فکر نمی‌کند. بنابراین علیرغم اینکه همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند، ولی تمرینات و بازی‌های پرسپولیس براساس بازی گروهی پیش می‌رود.

وی مصدومیت بازیکنان را امری طبیعی دانست و گفت: ما مربیان همیشه با این چالش روبه‌رو هستیم. با طراحی که در شروع کار به اجرا درآوردیم سعی کردیم کمترین آسیب و بهترین کارایی را داشته باشیم. مصدومیت در فوتبال طبیعی است، اما خدا را شکر در بازی با پیکان دیدید که هم از لحاظ فیزیکی و هم از بعد نتیجه‌گیری خوب بودیم، ولی به لحاظ فرم بازی با توجه به اینکه ما آدم‌های ایده‌آل‌گرایی هستیم باید بهتر از این باشیم. این هم طبیعی است بعد از چهار ماه یکسری اشکالات در تیم وجود داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و صحبت‌های او علیه این باشگاه تصریح کرد: بیرانوند گلر بزرگی است و بازیکن تیم ملی. تا به اینجای کار هم با تمام وجود برای باشگاه تلاش کرده است. درباره این هم که به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده، من هم همین را شنیده‌ام و اطلاعی از جزئیات ندارم،‌ ولی همه ما باید حرفه‌ای باشیم و بیرانوند هم همین‌طور است. من از ریز ماجرا خبر دارم، اما بیرانوند همیشه برای ما بازیکنی خوب و تأثیرگذار بوده است. او تا 11 تیر ماه با ما قرارداد داشته و از این به بعد در اختیار باشگاه آنتورپ است. از این به بعد هم نمی‌دانم چه خواهد شد، ولی ظاهراً باشگاه ما یک نامه‌نگاری‌هایی با باشگاه آنتورپ داشته که این باشگاه موافقت نکرده است.

مطهری درباره مصدومیت امید عالیشاه، محمد نادری، محمد انصاری و وحید امیری نیز توضیح داد: برای محمد انصاری آن اتفاق (پارگی رباط صلیبی) رخ داد و امیدوارم زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. در مورد امیری هم می‌دانید او یک بازیکن انفجاری است و این مدل از فوتبالیست‌ها بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ هستند. نادری و عالیشاه هم یک آسیب‌دیدگی کوچک دارند که سعی می‌کنیم به آنها استراحت بدهیم تا برای هفته‌های بعد آماده باشند.

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر پست مشترک بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران این باشگاه در فضای مجازی و اینکه شاید همین موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس مبنی بر از دست رفتن تمرکز بازیکنان شود،‌ گفت: من صد درصد به هواداران‌مان قول می‌دهم که بازیکنان تمام تمرکزشان روی بازی‌ها و تمرینات است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اما آن‌طرف ماجرا را هم باید ببینیم. بازیکنان و کادر فنی یکسری مطالبات دارند که باید به آنها رسیدگی شود. ما در کادر فنی سعی کردیم هیچ‌وقت وارد این موضوع نشویم و در مورد مسائل مالی حرف نزنیم، اما این مطالبات هم حق بچه‌ها و کادر فنی است که باید به حق‌شان برسند. باز هم می‌گویم در بحث فنی هواداران مطمئن باشند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و امیدواریم مدیریت باشگاه هم تصمیمات بهتری بگیرد تا مشکلات بچه‌ها حل شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه دوباره بحث تعطیلی لیگ داغ شده و اگر با این اتفاق قهرمانی پرسپولیس مسجل شود، از این موضوع استقبال می‌کنند یا خیر، بیان کرد: ما همیشه اولویت‌مان سلامت جامعه و بازیکنان بوده است، اما واقعاً دوست داریم در زمین فوتبال حق‌مان را بگیریم و در زمین فوتبال با بردهایی که به دست می‌آوریم بتوانیم قهرمان شویم. ما تابع تصمیمات سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم همیشه از تصمیمات اطاعت کرده‌ایم.

مطهری درباره بحث حضور کریم باقری در تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: این روزها خیلی در فضای مجازی به من پیام می‌دهند و سؤال می‌کنند. همه می‌دانیم باقری بزرگ‌تر و اسطوره باشگاه پرسپولیس است. خارج از این موضوع او دوست صمیمی من از دوران تیم ملی جوانان،‌ تیم امید و تیم ملی ارتش است. روز اولی هم که گل‌محمدی به پرسپولیس آمد، اولین چیزی که گفت، حضور کریم باقری در کادر مربیگری پرسپولیس بود. بنابراین از هواداران می‌خواهم باهوش باشند و وارد یکسری بازی‌های مجازی نشوند. باقری برای ما یک نعمت است و دوست داریم که کنارمان باشد، ولی آنجا هم تیم ملی است و خدمت به تیم ملی هم مقدس است. این تصمیمی است که باشگاه پرسپولیس و کریم باقری باید بگیرند، اما از لحاظ گل‌محمدی و کادر فنی،‌ حضور او در کادر فنی یک نعمت است.

«علی علیپور شانس آقای گلی دارد و اگر پنالتی به سود پرسپولیس در بازی‌های آینده اعلام شود آیا به این بازیکن سپرده خواهد شد؟»، مطهری در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد: این تصمیمی است که کادر فنی می‌گیرد. علیپور بازیکن توانمندی است و اگر احساس کنیم این اتفاق به علیپور کمک می‌کند، این کار را خواهیم کرد. این موضوعی است که شاید خیلی وقت‌ها از پیش زننده پنالتی را تعیین می‌کنیم، خیلی وقت‌ها هم با توجه به شرایط ذهنی بازیکنان در جریان بازی انتخاب می‌کنیم. این تصمیمی است که در جریان بازی می‌گیریم.

وی درباره بازی‌های تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیز یادآور شد: تنها اطلاعی که من دارم این است که بازی‌ها قرار است از شهریور ماه و به صورت متمرکز برگزار شود. فکر می‌کنم باشگاه ما هم همین اطلاع را داشته باشد و هنوز چیز دیگری اعلام نشده است.

مربی تیم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا یحیی گل‌محمدی در نشست خبری شرکت نکرد، گفت: من عذرخواهی می‌کنم بابت عدم حضور گل‌محمدی. متأسفانه مشکلی برای او پیش آمد که نتوانست در نشست شرکت کند. حق خبرنگاران است که با گل‌محمدی صحبت کنند. من هم همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با خبرنگاران داشته باشم، اما به‌هرحال برخی اوقات این اتفاقات پیش می‌آید و من بازهم از طرف آقای گل‌محمدی عذرخواهی می‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان