هفت نفر در معدن گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: هفت تن در معدن قیر طبیعی بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند.

هفت نفر در معدن گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند

کوروش محمودیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد و به احتمال زیاد تاکنون یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده است.
وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات 2 تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن از نوع بیتومین شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و 2 تن حالشان وخیم است که به احتمال زیاد یکی از این افراد تاکنون فوت کرده است.
وی از استقرار بالگرد هوایی و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان خبرداد.
طبق اعلام سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه سه تیم عملیاتی هلال احمر از شهرستان‌های گیلانغرب ، اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع از مرکز استان توسط بالگرد به منطقه حادثه دیده اعزام شده است.
 امیر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: اورژانس هوایی این جمعیت برای انتقال یکی از مصدومان این حادثه به کرمانشاه که حالش وخیم گزارش شده عازم منطقه شده است.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت 32 معدن زغالسنگ، قیر طبیعی، گچ و آهک دارد که 17 معدن آن فعال و 75 درصد ذخیره قیر طبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان