قالیشویی پاکمهر یکی از بهترین قالیشویی های تهران:

              بهترین قالیشویی های تهران کدامند؟                                                                            & ...

قالیشویی پاکمهر یکی از بهترین قالیشویی های تهران:

 

              بهترین قالیشویی های تهران کدامند؟                                                                                       

آیا همه قالیشویی های تهران مجاز هستند؟

چگونه باید مجاز و معتبر بودن یک قالیشویی را استعلام گرفت؟

قالیشویی معتبر و شناخته شده یا هرکدام ارزانتر بود؟

هزینه قالیشویی، نرخ مصوب اتحادیه، قیمت شستشوی هر نوع فرش و دلایل تفاوت نرخ قالیشویی ها؟

تجهیزات، دستگاهها و مواد مورد استفاده برای شستشوی انواع فرش و موکت در قالیشویی های مختلف؟

 

در حال حاضر باتوجه به اینکه بیش از 500 قالیشویی با نام و برندهای مختلف در تهران فعالیت می کنند فقط 361 دفترقالیشویی مجاز و تحت نظارت اتحادیه قالیشویان تهران وجود دارند که بصورت رسمی و قانونی در تهران خدمات شستشوی فرش را ارائه میدهند. اکثر این قالیشویی های مجاز دارای کارخانه مستقل میباشند و برخی دیگر بصورت واسطه بین مشتری و کارخانه دیگر عمل میکنند که این خود یک نقص بشمار می آید ، زیرا دفتر قالیشویی واسطه شاید خود از معروفیت و محبوبیت در بین مشتریان برخوردار باشد که این بیشتر بازخورد کیفیت شستشو کارخانه است، در صورتی که با اتمام زمان قرارداد آن دفتر یا به هر دلیلی دیگر قادر به همکاری با آن کارخانه نباشد ناچار به سراغ کارخانه دیگری میرود و این بار ممکن است کارخانه جدید خدمات همیشگی را ارائه نکند و مشتری همیشگی رضایت سابق را نداشته باشد پس به سراغ قالیشویی معتبر دیگری میرود.

حال به سراغ معرفی یکی از بهترین قالیشویی های تهران میرویم:

قالیشوی پاکمهر را به چندین دلیل میتوان ذیل  بهترین قالیشویی های پایتخت قرارداد، نخست شما را با این قالیشویی در چند سطر آشنا میکنیم: قالیشویی پاکمهر سابقه 20سال فعالیت در تهران بصورت رسمی و قانونی را در کارنامه صنفی خود دارد در آغاز قالیشویی پاکمهر فقط در حیطه غرب تهران فعالیت داشت اما هم اکنون سیطره خدمات رسانی قالیشویی خود را سراسری نموده و در تمام مناطق 22 گانه تهران قادر به ارائه خدمات قالیشویی با نرخ حمل و نقل یکسان میباشد.

اما از ویژگی های قالیشویی پاکمهر:

دفتر قالیشویی پاک مهر دارای کارخانه مستقل است که این خود مزیت بسیار مهمی در جلب توجه و اعتماد مشتریان میباشد واکثر مشتریانی که برای اولین بار خدئمات قالیشویی خود را به پاکمهر میسپارند بعد از تحویل گرفتن فرش از ارایه خدمات قالیشویی پاکمهر راضی هستند و تبدیل به مشترکین دائمی این قالیشویی میشوند. از دیگر ویژگی های شاخص پاکمهر خوش قولی این قالیشویی در جمع آوری فرشها و تحویل آنها در زمان تعیین شده میباشد، به این صورت که بجز دوماه آخر سال تحویل فرشها فقط ظرف 24 تا 48 ساعت انجام می پذیرد که البته سرویس 24 ساعته vip  تلقی میشود وسرویس 48 ساعته معمول است. برخی از قالیشویی تبحر در شستشوی فرشهای ماشینی دارند و هیچ مهارتی در انجام خدمات شستشو و رفو فرشهای دستباف  ندارند. خوشبختانه قالیشویی پاکمهر در این زمینه هم یک گام جلوتر است و بخاطر شناخت انواع فرشهای دستباف و نفیس میداند هر فرش نیاز به چه نوع شستشویی دارد که علاوه بر تمیزی و شستشوی فرش هیچ آسیبی به فرش نرسد.

 

سرویس سفارش آنلاین قالیشویی :

در عصر جدید و فراگیر شدن اینترنت در سطح جامعه و پیشرفت ارائه خدمات اینترنی در تمامی امور وبه علت اشتغال اکثر خانواده ها و مشغله های دیگر نظیر امور منزل، رسیدگی به فرزندان ، جابه جایی ، مسافرت های کاری و غیره ... گاهی مدیریت زمان کاری سخت و پیچیده می شود و شاید هرکسی فراغت آن را نداشته باشد که بصورت محلی یا ازطریق ماهنامه ها و تراکت های تبلیغاتی به دنبال یک قالیشویی مطمئن و معتبر بگردد و همانطور که گفته شد وجود اینترنت و موتور های جستجو مانند گوگل به عنوان بستری برای معرفی اخبار ، مشاغل و خدمات در سطح جامعه برای کاربران امری حیاتی و ضروری شده است. قالیشویی پاکمهر این امکان ویژه را نیز دارد تا شما از هرجای تهران که باشید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید سفارشات قالیشویی خود را ثبت نمایید فقط کافیست سری به سایت قالیشویی پاکمهر زده و در قسمت ثبت سفارش آنلاین قالیشویی پاکمهر سفارشات خود را با تعیین زمان به انتخاب خود و نوع خدمات ، تعداد فرشها ، آدرس و شماره تلفن و.... را ثبت کنید .

اگر بخواهیم به طور خلاصه دلایل قراردادن قالیشویی پاک مهر را در زمره برترین و بهترین قالیشویی های تهران نام بریم:

قالیشویی پاکمهر مجاز است پس میتوانید استعلام هویت آن را از اتحادیه قالیشویان تهران بخواهید.

دارای کارخانه مجهز به ماشین آلات مدرن و پیشرفته است.

قالیشویی پاکمهر تخصص و مهارت در شستشوی هم فرشهای ماشینی و هم فرشهای دستباف دارد.

ارائه خدمات پاکمهر در تهران سراسری می باشد.

کلیه سفارشات قالیشویی را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان تحویل می نماید.

امکان ثبت سفارشات آنلاین بصورت 24ساعته مهیا میباشد.

 

در پایان نکاتی جهت راهنمایی ذکر میکنیم:

از آنجا که روزانه به تعداد قالیشویی های غیر مجاز افزوده میشود بهتراست قبل از انتخاب قالیشویی برای سفارش دقت لازم را بفرمایید. چگونه؟ 1- از طریق تماس با سایت اتحادیه قالیشویان محل زندگی تان 2- از طریق سامانه 118 ،اگر نام قالیشویی مورد نظر را در سایت اتحادیه قالیشویان جستجو کنید مشخص میشود که آن قالیشویی مجاز یا غیر مجاز است ، اگر اینترنت در دسترس نبود از طریق شماره تلفن اتحادیه قالیشویی میتوانید مطمئن شوید که قالیشویی مجاز است یا خیر و اگر شماره تلفن اتحادیه را نداشتید میتوانید از سامانه 118 شماره تلفن اتحادیه و یا شماره تلفن قالیشویی را بخواهید زیرا اگر قالیشویی مجاز باشد و بیش از 5 سال سابقه فعالیت داشته باشد میتواند شماره خود را در سامانه 118 ثبت نماید، و دیگر اینکه هیچ متاعی یا خدمتی بی حکمت ارزان و بی علت گران نیست اگر قالیشویی نرخ خدمات خود را پایین تر از عرف اعلام مینماید مطمئن باشید به اندازه مبلغی که از شما دریافت میکند برای شما خدمت میکند ، در همه زمینه ها این مصداق وجود دارد ولی چون مبحث ما در مورد قالیشویی است ماهم در این مورد بحث میکنیم امروزه با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی و پایین آمدن قدرت خرید در بین مردم واقعا سخت میشود کالا یا فرشی که خریداری کرده ایم را تعویض و یا ترمیم کنیم پس بهتر است در جهت نگهداری و سلامت آنها دقت لازم را بنماییم .

امید وارم که این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

https://pak-mehr.ir/

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان