زمان تعیین تکلیف اعتبارنامه تاجگردون مشخص شد /بررسی فوری حادثه نطنز و پارچین در مجلس با حضور ظریف و صالحی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری دو موضوع بررسی مجدد پرونده غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و همچین بررسی علل دو حادثه در پارچین و نطنز را در دستور کار دارند.

زمان تعیین تکلیف اعتبارنامه تاجگردون مشخص شد /بررسی فوری حادثه نطنز و پارچین  در مجلس با حضور ظریف و صالحی

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس به تسنیم گفت: گزارش کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس تدوین و به هیأت رئیسه پارلمان تقدیم شده است.

وی ادامه داد: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس احتمالاً روز چهارشنبه هفته جاری بررسی این گزارش در دستور کار پارلمان خواهد بود.نماینده فسا در مجلس اظهارداشت: اعتبارنامه منتخب گچساران در مجلس در کمیسیون تحقیق تائید شده اما باید بار دیگر این موضوع در صحن علنی پارلمان مطرح شود.


 

بررسی حادثه پارچین و نطنز در کمیسیون امنیت


یعقوب رضازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: کمیسیون امنیت ملی فردا صبح از آقایان ظریف و صالحی دعوت کرده است تا چگونگی حوادث نطنز و پارچین را توضیح و به صورت فوری مورد بررسی قرار دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا ادامه داد: همانطور که سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت اکیپ‌هایی در این خصوص در حال بررسی و تحقیق و تفحص هستند و چگونگی حادثه در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: قطعا از کمیسیون امنیت ملی نمایندگانی برای بررسی موضوع به محل‌های حادثه اعزام خواهند شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم و تا این لحظه مورد خاصی گزارش نشده است.

وی گفت: مواردی که دشمنان اعلام و تبلیغ می‌کند، همان شایعاتی است که همیشه به آنها دامن زدند و خوشبختانه این موارد کاملاً کذب است و قطعا ان‌شاءالله به محض اینکه بررسی‌ها کامل شد، از طریق مسئولان به حضور ملت شریف، علت حادثه را خواهیم گفت.

رضازاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بحث خرابکاری محرز شود این موضوع چگونه پیگیری خواهد شد، بیان کرد: اگر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما به موضوع خرابکاری برسند، قطعا این موضوع در کمیسیون امنیت ملی با مسئولان انتظامی و امنیتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان