همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند از نظر میزان مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ رشید حیدری مقدم روز شنبه در ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: شهرستان بهار در وضعیت نارنجی است و چهار شهرستان اسدآباد، رزن، فامنین و کبودراهنگ نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

وی خواستار استفاده از دستگاه نوبت دهی در مراکز خدمات رسانی، اجباری شدن استفاده از ماسک برای کارکنان و مراجعان به مراکز دولتی و پرتجمع و افزایش غرفه های عرضه ماسک در سطح شهرهای استان همدان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از مراسم های عروسی به صورت زیر زمینی و در باغ ها برگزار می شود که باید از برگزاری آنها جلوگیری شود.

وی مهمترین چالش علوم پزشکی همدان را تامین دستگاه «اکسیژن ساز» دانست و تاکید کرد: بیشترین دغدغه برای بیمارستان سینا است که تا پایان هفته در این بیمارستان این دستگاه راه اندازی می شود با این وجود سه بیمارستان بهشتی و بعثت همدان و امام حسین(ع) ملایر نیز نیازمند دستگاه اکسیژن ساز است.

دکتر حیدری تصریح کرد: وضعیت قرمز شهرهای استان شانس آلودگی به کرونا را بیشتر کرده است با این وجود تلاش می کنیم تا وضعیت را کنترل کنیم.

وی از مردم خواست، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، از تردد های غیرضرور، خودداری و در خارج از منزل، حتما از ماسک استفاده کنند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان