بودجه ۹۷ هزار میلیاردی شهرداریها ظرفیتی برای ایجاد رضایتمندی شهروندان

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بودجه ۹۷۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری‌های کل کشور که میزان آن ۱۰۰ هزار میلیارد ریال بیشتر از مجموع بودجه عمرانی کل کشور است، ظرفیت مناسبی برای ایجاد رضایتمندی شهروندان است.

بودجه 97 هزار میلیاردی شهرداریها ظرفیتی برای ایجاد رضایتمندی شهروندان

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نژاد که شنبه 14 تیر همزمان با روز شهرداری و دهیاری در حاشیه مراسم رونمایی از 22 دستگاه اتوبوس شهرداری کرج سخن می گفت، تصریح کرد: این ارقام  نشان‌دهنده جایگاه مهم مدیریت شهری در عرصه نیل به توسعه کشور و تلاش برای تقویت رفاه مردم و توانمندی شهرداری ها در اجرای پروژه های عمران شهری است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهرداریها در کنار اجرا و تکمیل پروژه‌های عمران شهری باید شاخصهای اعتماد مردم به مدیریت شهری را هم ارتقاء دهند.

جمالی نژاد ضمن اشاره به مشکلاتی که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده، گفت: خوشبختانه با تلاش جمعی همه دست اندرکاران امر، پروژه‌های عمرانی در گوشه و کنار کشور در حال اجراست و متوقف نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در استان البرز و شهر کرج هم پروژه‌های مهمی نظیر کمربند جنوبی تهران از چرم شهر به آبیک، بزرگراه شمالی کرج که ادامه بزرگراه شهید همت است، قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال، جاده هشتگرد به طالقان و پروژه قطارشهری کلانشهر کرج در دست اجراست و چند پروژه مهم شرکت آب و فاضلاب، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل ورزش و جوانان و چند شهرک صنعتی نیز در استان البرز طی چند ماه آتی آماده بهره برداری خواهد بود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به احداث 160 هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه‌های مصوب سال 98 در کشور، گفت: علاوه بر این، در سال گذشته 40هزار پروژه زود بازده نیز با همکاری بسیج سازندگی در روستاها و شهرهای کوچک آغاز و بخش‌هایی از آن تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جمالی نژاد همچنین از شهرداری کرج به دلیل برنامه‌ریزی برای ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری این کلانشهر قدردانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان