رومنیگه: هنوز درباره آینده پریشیچ تصمیم نگرفته‌ایم/ آلکانتارا خواهان جدایی است

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ تمامی شایعات درباره رفتن یا ماندن ایوان پریشیچ در این تیم را تکذیب اما به تمایل هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها برای جدایی از قهرمان آلمان اذعان کرد.

رومنیگه: هنوز درباره آینده پریشیچ تصمیم نگرفته‌ایم/ آلکانتارا خواهان جدایی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه تأیید کرد که تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ خواهان جدایی از این تیم است اما مشخص نیست که دیگر هافبک این تیم ایوان پریشیچ هم آلیانتس آره‌نا را ترک کند.

بایرن مونیخ به تازگی 49 میلیون یورو صرف خرید لروی سانه از منچسترسیتی کرده است و به همین دلیل بودجه محدودتری برای خریدهای دیگر دارد که از آنها می‌تواند قطعی کردن قرارداد بازیکن قرضی تیم یعنی پریشیچ باشد.

رومنیگه در این خصوص به نشریه بیلد و شبکه اسپورت1 آلمان گفت: در مورد پریشیچ ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم اما من مایلم به این موضوع تأکید کنم که بایرن مونیخ در حال حاضر با چالش‌های مالی بسیار مهمی درگیر است. تیاگو آلکانتارا و داوید آلابا هر دو از بازیکنان طراز اول تیم ما هستند، چه در زمین بازی چه خارج از آن. با این حال ما باید از نظر مالی راه حلی پیدا کنیم که برای ما قابل قبول باشد. همه اطلاع دارند که از مدت قرارداد ما با این دو بازیکن تنها یک سال دیگر مانده است و مسلماً نمی‌خواهیم ریسک کنیم تا تابستان سال آینده آنها را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهیم.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ افزود: تیاگو آلکانتارا می‌خواهد برود. ما با درخواست‌های مالی او مشکلی نداریم اما به نظر می‌رسد که خودش می‌خواهد در تیمی دیگر تجربه کسب کند. ما هم نمی‌خواهیم او را مفت و مسلم از دست بدهیم و من این را خیلی واضح می‌گویم.

گفته می‌شود که باشگاه لیورپول تا کنون چند بار برای جذب هافبک سابق بارسلونا از بایرن مونیخ تلاش کرده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان