هراتیان: فولادی‌ها و استقلالی‌ها باید مستندات خود را ارسال کنند/ ما نظر می‌دهیم، کمیته مسابقات تصمیم می‌گیرد

رئیس کمیته پزشکی سازمان لیگ اعلام کرد، باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان باید مستندات‌شان درباره مبتلایان به کرونا در این دو تیم را ارسال کنند.

هراتیان: فولادی‌ها و استقلالی‌ها باید مستندات خود را ارسال کنند/ ما نظر می‌دهیم، کمیته مسابقات تصمیم می‌گیرد

زهره هراتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره ابتلای 16 نفر از اعضای تیم فولاد خوزستان به کرونا شامل؛ 11 بازیکن و پنج عضو تیم اظهار داشت: پیش از هر چیز باشگاه فولاد باید مستندات خود را همراه با یک نامه رسمی برای ما ارسال کند. ما هم جلسه‌ای ستادی با مسئولان کمیته مسابقات، کمیته نقل‌وانتقالات و کمیته پزشکی برگزار می‌کنیم و منطبق با پروتکل‌های ابلاغی، تصمیم می‌گیریم.

وی درباره اینکه آیا تمام اعضای تیم فولاد باید قرنطینه شوند و بازی این تیم لغو خواهد شد یا نه، گفت: ما نظر کارشناسی خودمان را می‌دهیم و در این خصوص کمیته مسابقات طبق پروتکل‌ها تصمیم‌گیری می‌کند که مسابقه تیم‌ها برگزار شود یا تمام اعضای تیم به قرنطینه بروند. ما فقط نظر کارشناسی خودمان را خواهیم داد و تصمیم‌گیرنده نیستیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: درباره وضعیت بازیکنان استقلال خبر جدیدی در دست ندارم. استقلالی‌ها هم اگر مستنداتی دارند باید به ما ارائه کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان