ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی + بیوگرافی همسر دوم

مدتی است تصاویری از پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که از ازدواج مجدد قاسم خانی، همسر سابق بهاره رهنما حکایت دارد.

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی + بیوگرافی همسر دوم

مدتی است تصاویری از پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که از ازدواج مجدد قاسم خانی، همسر سابق بهاره رهنما حکایت دارد.

همسر دوم پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی و همسر سابقش بهاره رهنما در کنار دخترشان پریا قاسم خانی

بهاره رهنما (متولد 52) و پیمان قاسم خانی (متولد 44) از زوج های مشهور سینما بودند و حتی همکاری های سینمایی و تلویزیونی متعددی با یکدیگر داشتند. ثمره ی زندگی مشترک 20 ساله ی آن ها هم دختری به نام پریا قاسم خانی بود که متولد سال 76 است و در رشته ی موسیقی تحصیل می کند. خبر جدایی این زوج مشهور در سال 94 سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی حواشی ای به دنبال داشت. با انتشار تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در سال 96، بار دیگر نام این زوج سابق بر سر زبان ها افتاد و جنجال های تازه ای به پا شد.

بهاره رهنما و همسرش امیر خسرو عباسی

حالا اما تصاویر و اخبار تأیید نشده ی شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که پیمان قاسم خانی، نویسنده ی 54 ساله ی مشهور و موفق سینما و تلویزیون ایران دوباره به جمع متأهل ها پیوسته.

طبق اخبار منتشر شده قاسم خانی مدتی است با میترا ابراهیمی ازدواج کرده که در ادامه با او بیشتر آشنا خواهیم.

میترا ابراهیمی متولد 1368 است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

در پاییز 98 فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده.

میترا ابراهیمی در مصاحبه ی خود گفته از بچگی به فروغ علاقه داشته و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شده بود، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.

میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی در جشنواره فیلم حقیقت

ابراهیمی در این مصاحبه می گوید که شغل اصلی او در واقع روانشناسی است اما همیشه به ادبیات علاقه داشته و حتی در کلاس های فیلمنامه نویسی هم شرکت کرده بود اما تا پیش از مستند «کامی» تجربه ای در زمینه ی فیلمسازی نداشت.

به گفته ی ابراهیمی او در مدت ساخت فیلم، کماکان به شرکت در کلاس هایش ادامه می داد و سعی می کرد از آموخته هایش در ساخت اثر خود استفاده کند.

میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی در کنار نیروانا قاسم خانی دختر برادر او، مهراب قاسم خانی

اما آنطور که از صحبت های ابراهیمی برمی آید این آخرین تجربه ی او در زمینه ی فیلمسازی نخواهد بود. او در مصاحبه ی خود در اینباره می گوید: «همین حالا که فکر می‌ کنم با توجه به فضای کاری‌ ام که پر از سوژه است باید کار جدیدی را شروع کنم اولین چیزی که به ذهنم می‌ رسد این است که حالا چه کسی از من زمان فیلمسازی حمایت خواهد کرد، با این حال فکر می‌ کنم که دوباره به سراغ فیلمسازی خواهم آمد زیرا این عشق به تازگی در من شعله ور شده است و دوست دارم آن را ادامه بدهم.»

پس از اکران در جشنواره سینما حقیقت، مستند «کامی» به بخش مسابقه مستند جشنواره فیلم فجر سال گذشته هم راه یافت اما به دنبال وقایع آبان ماه سال 98 و تصمیم عده ای از هنرمندان مبنی بر ابراز اعتراض خود با انصراف از جشنواره فجر، سازندگان فیلم مستند «کامی» هم خبر از انصراف خود از شرکت در جشنواره فیلم فجر دادند.

میترا ابراهیمی با اعلام انصراف از حضور در جشنواره فیلم فجر نوشت:

«پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌ خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌ کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست. حالا پنج سال تلاشم را کوچک‌ می‌ بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌ تر. این کمترین کاری بود که از دست من برمی‌ آمد. با عذرخواهی از عوامل فیلم که بسیار زحمت کشیدند. اینکه اولین فیلم‌ ات به اکران مهمترین جشنواره کشورت برسد شاید آرزو باشد اما انسان سوگوار آرزویی ندارد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان