وزیر علوم: ورزش دانشگاهی در کنار تحصیل دانشجویان شکل می‌گیرد

ایرنا نوشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ورزش دانشگاهی در کنار تحصیل دانشجویان شکل می‌گیرد و این حوزه جزو برنامه‌های دائمی وزارت علوم است.

وزیر علوم: ورزش دانشگاهی در کنار تحصیل دانشجویان شکل می‌گیرد

منصور غلامی در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و دست‌اندرکاران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان در سال 1398 با بیان اینکه سلامت دانشجویان در اولویت وزارتخانه قرار دارد و ثمره آن کسب مقام‌های قهرمانی در ورزش دانشگاهی کشور است، اظهار داشت: کسب عنوان قهرمانی دانشجویان در حوزه ورزش فرصت مناسبی است تا این افراد تجربیات خود را در سالهای آینده از طریق نظام آموزشی منتقل کنند. 

وزیر علوم با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان به عنوان پشتیبان ورزش دانشجویی فعالیت می‌کند، افزود: این سازمان با تلاش و برنامه‌ریزی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دانشجویان و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه ورزش دانشگاهی گام برمی‌دارد.

غلامی با بیان اینکه شناسایی دانشجویان ورزشکار آماده از بین 3.5 میلیون دانشجو، برای شرکت در مسابقات نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است، گفت: در این راستا توزیع مناسب امکانات ورزشی دانشجویان به ویژه در مناطق کم برخوردار نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است و یکی از اهداف مهم در راستای گسترش ورزش دانشجویی محسوب می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری نسبت به ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و توجه آحاد جامعه به نکات بهداشتی و به‌ویژه بهداشت فردی، از تلاش‌ دانشجویان ورزشکار و دست‌اندرکاران ورزش دانشجویی برای حضور در مسابقات ورزشی قدردانی کرد.

235235
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان