مشکلات بازیکنان برزیلی برای حضور در تیم‌های اروپایی

ورزشکارانی که در چند ماه گذشته با تیم‌های اروپایی قرارداد بسته‌اند به دلیل مشکلات دریافت ویزای کار یا حتی ویزای توریستی در حال حاضر شرایط خوبی ندارند.

مشکلات بازیکنان برزیلی برای حضور در تیم‌های اروپایی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویروس کرونا در برزیل کاملا غیرقابل کنترل است و همین موضوع، آینده بسیاری از بازیکنان برزیلی را تحت تاثیر قرار داده است. ورزشکارانی که در چند ماه گذشته با تیم‌های اروپایی قرارداد بسته‌اند به دلیل مشکلات دریافت ویزای کار یا حتی ویزای توریستی در حال حاضر شرایط خوبی ندارند.

سفارت تمام کشورها در برزیل عملاً تعطیل هستند و هیچ تاریخ مشخصی برای آغاز به کار آنها وجود ندارد. این در حالی است که باشگاه‌ها اعلام کرده‌اند روی همه حضور بازیکنان خود پس از آغاز تمرین، حساب کرده‌اند. باشگاه‌ها به مدیران برنامه بازیکنان گفته‌اند که اگر بازیکنان در زمان مشخص شده توسط باشگاه در تمرین تیم‌ها حاضر نباشند، قرارداد آنها به صورت خودکار، لغو شده و بازیکنان اروپایی جایگزین می‌شوند.

موردی که اوضاع را از نظر شیوع ویروس کرونا بدتر کرده، تصمیم اتحادیه اروپا در مورد باز کردن مرزهاست که البته قابل قبول نیست. حالا شهروندان برزیلی هم می‌توانند وارد محدوده قرنطینه اروپایی‌ها بشوند، کشوری که کنترل کرونا در عمل از دستش در رفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان