مسابقه‌های دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: سی و هشتمین دوره مسابقه‌های دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در این استان با حضور ۲ هزار دانش آموز آغاز شد.

مسابقه‌های دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در بوشهر آغاز شد

علی مراد کرمی روز شنبه در این آئین افزود: از این شمار یک هزار و 100 دانش آموز پسر و 900 دانش آموزدختر به صورت مجازی در بخش‌های مختلف قرآن، عترت و نماز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: 25 داور در مدت 3 روز اجرای دانش‌آموزان را در 11 رشته آوایی و پژوهشی داوری می‌کنند و پس از رقابت فرهنگیان در مرداد ماه اسامی برگزیدگان اعلام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: برترین‌های رقابت استانی، نیمه دوم مرداد در رقابت‌های کشوری که به صورت مجازی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

وی ترویج فرهنگ معنویت و پیروی از راه اهل بیت (ع)، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان، رشد و پرورش استعداد دانش‎آموزان، استعدادیابی و استعداد پروری چهره‌های قرآنی را از جمله هدف‌های مسابقات قرآن عترت و نماز عنوان کرد.

کرمی ایجاد انس و الفت بین دانش‎آموزان و شخصیت ائمه اطهار(ع)، زمینه‌سازی برای ترویج مسائل قرآنی، ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای آشنایی با صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و نیز ایجاد وفاق و همدلی بین دانش‌آموزان را از جمله دیگر هدف‌های این مسابقه معنوی و فرهنگی ذکر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان