استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری ها برای حل مشکلات معیشتی مردم

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: با استفاده از ظرفیت‌های ۱۳۴۵ شهرداری و ۳۷ هزار و ۸۰ دهیاری می‌توان نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم در راستای گفتمان خدمت صادقانه اقدام کرد.

استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری ها برای حل مشکلات معیشتی مردم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ علیرضا احمدی  با اشاره به فرا رسیدن 14 تیر ماه روز گرامی داشت شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: صیانت از حقوق شهروندان، ارتقای کیفیت زندگی، صیانت از هویت، کالبد، و میراث شهرها و روستاها همواره در دستور کار مدیران شهری و روستایی قرار داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: وجود 1345 شهرداری و 37 هزار و 80 دهیاری در سطح کشور نشان می‌دهد که ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقا و رشد کشور وجود دارد که در گام دوم انقلاب و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توان این نهادهای عمومی و خدماتی را در راستای حمایت از مردم و محرومیت زدایی در سراسر کشور فعال تر از گذشته دید.

رئیس شورای عالی استان ها افزود: شهرداران و دهیاران سراسر کشور توسط نمایندگان مردم در شوراها انتخاب می‌شوند بنابراین می‌طلبد در توسعه شهر و روستا مردم با آگاهی بیشتری نمایندگان خود را در شوراها انتخاب کنند تا شاهد شوراهایی پویا تر و به طبع شهرداری‌ها و دهیاری‌های فعال‌تری در سراسر کشور باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که به پشتوانه رأی مردم تشکیل می‌شوند می‌توانند گفتمان خدمت صادقانه را برای حل مشکلات مردم اجرایی کنند و در این مسیر قطعاً شورای عالی استان‌ها به عنوان یک نهاد بالادستی اقدامات لازم را در این باره ابلاغ خواهد کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان ضمن تبریک 14 تیر ماه به همه دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی به ویژه شهرداران و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور خواهان آن شد که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با نظارت شوراها در راستای توسعه همه جانبه کشور، تقویت زیست‌بوم و استفاده از رویکردهای نوآوران و خلاقانه اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان