اداره میراث فرهنگی آستارا سرمایه‌گذاران را به توسعه آبگرم‌ها فراخواند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای توسعه و ایجاد رونق گردشگری در آبگرم‌های کوته‌کومه و علی‌داشی این شهرستان فراخواند.

اداره میراث فرهنگی آستارا سرمایه‌گذاران را به توسعه آبگرم‌ها فراخواند

پردل امیری نژاد روز شنبه در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا اظهار کرد: آبگرم علی داشی در بالادست روستای گیلده و آبگرم کوته کومه در بخش لوندویل این شهرستان از مناطق گردشگری گیلان به شمار می روند.

وی بیان کرد: آبگرم علی داشی فاقد امکانات اولیه و دارای یک حوضچه است اما آبگرم کوته کومه در مسیر آبشار لاتون از حوضچه، اتاقک و رختکن برخوردار است.

وی ادامه داد: سالانه 12 هزار نفر از کوته کومه و چهار هزار نفر از علی داشی بازدید می کنند و امیدواریم مسئولان دستگاه های متولی به بهسازی راه و تامین برق آنها اقدام کنند تا زمینه جذب سرمایه گذاران فراهم شود.

امیری نژاد اضافه کرد: آبگرم های آستارا برای ثبت در فهرست آثار ملی، به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستگی و گردشگری گیلان معرفی شده و بستر توسعه گردشگری در محوطه آبشار لاتون نیز فراهم است.

رئیس اداره میراث فرنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا گفت: ثبت ملی آثار، باعث افزایش بازدید گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد و و دهیاران و اهالی روستاها، در حفظ آثار طبیعی همکاری کنند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان