معاون سیما: مشارکت بازرگانی در برنامه‌ها را ذلت می‌دانیم

مرتضی میرباقری در نشست با رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تعبیر قابل تأملی استفاده کرد و گفت: ما پخش برنامه‌های مشارکتی و مشارکت بخش بازرگانی در برنامه‌ها را ذلت می‌دانیم.

معاون سیما: مشارکت بازرگانی در برنامه‌ها را ذلت می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این نشست امروز از بررسی ویژه موضوع تلویزیون اینترنتی خبر داد. سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در کنار دیگر مدیران تلویزیون همچون حسین کرمی قائم مقام معاونت سیما، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، علی فروغی مدیر شبکه سه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، مسعود احمدی‌افزادی مدیر شبکه آموزش، محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت، جواد رمضان‌نژاد رئیس مرکز سیمافیلم و سیدمحمود اسلامی مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما حضور داشت، گفت:   رسانه ملی کاملاً همگام با قوه قضائیه حرکت می‌کند، گفت: سرمایه اجتماعی قوه قضائیه و به تبع آن سرمایه اجتماعی نظام با اجرای طرح تحول قضائی بالاتر رفته است.

وی با بیان اینکه از این قبیل جلسات هم‌اندیشی استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: هر اندازه که سازمان بازرسی از سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و از سوی دیگر با روند برنامه‌سازی‌ها و مکانیزم‌ها و آسیب‌های سازمان صداوسیما اطلاع داشته باشد، هم‌فکری بیشتری به وجود می‌آید و افق نگاه‌ها نزدیک‌تر و ارزیابی دقیق‌تر می‌شود و ببینیم شما چه کمکی می‌توانید به ما کنید تا کیفیت کار بالاتر برود.

معاون سیمای سازمان صداوسیما با بیان اینکه 60 درصد از بودجه رسانه‌ملی از طریق بخش بازرگانی تأمین می‌شود، افزود: ما پخش برنامه‌های مشارکتی و مشارکت بخش بازرگانی در برنامه‌ها را ذلت می‌دانیم و متأسفانه هر چه می‌گذرد دولت سهم بازرگانی را در بودجه رسانه ملی پررنگ‌تر می‌کند.

میرباقری پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفته بود:  متأسفانه حمایت‌هایی که  دولت باید از نظر بودجه‌ای انجام دهد بسیار ضعیف است و به نیمی از بودجه ما پاسخ نمی‌دهد پس ما مجبوریم نیمی از بودجه خود را از منابع غیر دولتی به دست بیاوریم.  به نظر ما دولت و مجلس باید در یک جلسه بنشینند و با ما تصمیم‌گیری کنند و اگر این اتفاق نیفتد بحث مداخله اسپانسرها بیشتر خواهد شد. ما خودمان شاکی درجه یک در بحث اسپانسرها هستیم. متأسفانه مداخله‌ برخی اسپانسرها باعث می‌شوند به کار ما لطمه بخورد.  ما به صورت جدی در حال مقاومت هستیم واگر مقاومت نبود این مداخلات بیشتر از سوی اسپانسرها صورت می‌گرفت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان