بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد قسط‌بندی می‎‌شود

ایرنا نوشت : رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهرکرد درخصوص تعیین تکلیف بدهی مردم به شهرداری گفت: براساس این مصوبه و با تدوین شیوه‌نامه جدید، بدهی شهروندان شهرکردی به شهرداری قسط بندی خواهد شد.

بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد قسط‌بندی می‎‌شود

حیدر علی‌پور شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: براساس این شیوه‌نامه ،شهروندانی که تا سقف چهار میلیارد ریال به شهرداری بدهکارند، می‌توانند با 2 ضامن بدهی خود را قسط بندی کنند.
وی افزود: در همین راستا بدهی‌های چهار تا 10 میلیارد ریالی با سه ضامن و بدهی 10 میلیارد ریال به بالا با چهار ضامن قابل قسط‌بندی است.
علی‌پور تصریح کرد: بر این اساس شهروندان شهرکردی می‌توانند با مراجعه به شهرداری نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و قسط‌بندی آن تا سقف 36 ماه اقدام کنند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه یادآور شد: مسوولان باید سلامت مردم را جدی بگیرند.
وی اظهار داشت: شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از مردم می‌خواهد تا ضمن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام کنند.
عضو شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اینک سدمعبرهای موجود در خیابان‌های شهرکرد مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
فرهاد رئیسی تاکید کرد: سد معبرها در شهرکرد تا آن‌جا گسترش یافته که در برخی ساعات روز، امکان تردد از پیاده‌روها وجود ندارد.
وی افزود: شهرداری شهرکرد باید نسبت به ساماندهی وضعیت سد معبر و جمع‌آوری آن‌ها از سطح خیابان‌ها اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.
گفتنی است، ، سد معبر از مصداق‌های مهم تضییع حقوق شهروندی در جامعه به‌شمار می‌رود که این مساله گاهی به رنج مردم منجر می‌شود.
براساس تبصره یک ماده 55 قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن‌ها، میدان‌ها، بوستان‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن یاد شده به کمک ماموران خود اقدام کند.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری دارای خیابان‌های با عرض کم و پیاده‌روهای باریک است که برخی از کسبه در آن با سد معبر مقابل مغازه‌های خود، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند.
رفع سد معبر از خیابان‌ها و پیاده‌روهای مرکز چهارمحال و بختیاری از مهمترین خواسته‌های شهروندان شهرکردی است.
43 هزار واحد صنفی در چهارمحال  بختیاری فعال است و در این واحدها بیش از 100 هزار نفر مشغول به کار هستند.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان