شروع سری دهم مسابقه تلویزیونی "اسرا"

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه تلویزیونی "اسرا" برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا تاریخ ۲۵ تیر، فایل‌های تصویری خود را به نشانی qtv۸_esra@ در فضای مجازی برنامه ارسال کنند.

شروع سری دهم مسابقه تلویزیونی "اسرا"

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه تلویزیونی "اسرا" به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی قرآنی است که تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته در سری جدید با رویکرد جذاب‌تر از گذشته در سه رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی و اجرای برنامه‌های معارفی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد. بر این اساس تلاوت تقلیدی از استادان منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط بوده و در بخش اجرای برنامه‌های معارفی اجرا شامل مقدمه، سلام و احوالپرسی با بینندگان و بیان یک نکته معارفی یا آیه‌ای از قرآن، حدیث و حکایت اخلاقی است.

شرایط عمومی شرکت در مسابقه و نحوه ارسال فایل‌ها به شرح ذیل است:

در هیچ‌یک از رشته‌ها محدودیت سنی وجود ندارد، در بخش مداحی و دعاخوانی و تلاوت تقلیدی فقط میزبان آقایان و در بخش اجرا میزبان خانم‌ها و آقایان خواهیم بود، در هیچ‌یک از رشته‌ها محدودیت مذهب و ملیت وجود ندارد، سری دهم برنامه اسرا به شکل حضوری و تولیدی خواهد بود، هنگام ضبط فایل در محلی ساکت و با نور کافی و صدایی واضح و گوشی همراه را به شکل افقی بگیرید.

در فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسرا از 25 استان کشور شرکت‌کننده حضور داشتند و اسامی ممتازان دوره نهم در صفحه مجازی برنامه تلویزیونی اسرا به نشانی qtv8_esra@ موجود است، همچنین مرحله فینال دوره نهم اسرا که در تدارک ضبط است به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی اسرا کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است و سیدوحید مرتضوی تهیه‌کنندگی و اجرای آن را عهده‌دار است که وی ضمن اشاره به تغییرات سری دهم این مسابقه که بر مبنای نظر مخاطبان صورت گرفته، گفت: تولید سری دهم کشف استعداد نوجوانان و جوانان در مسابقه تلویزونی «اسرا» به زودی و بعد از دریافت فایل‌های علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه و بررسی آنها آغاز می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان