در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران صورت گرفت؛

موافقت با احداث هتل هنر ایران در پایتخت

با تصمیم کمیسیون ماده پنج شهر تهران، با احداث هتل هنر ایران واقع در منطقه ۱۱ موافقت شد.

موافقت با احداث هتل هنر ایران در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران گفت: در جلسه موضوع احداث هتل هنر ایران واقع در منطقه 11 مطرح شد که پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه و با توجه به نظر موافق کارگروه فنی کمیسیون با طرح مذکور موافقت شد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران افزود: مکان احداث طرح مورد نظر در منطقه 11 و در مجاورت پهنه فرهنگی رودکی قرار دارد که بر اساس موقعیت جغرافیایی، مورد نیازسنجی منطقه‌ای قرار گرفته است و بر مبنای امکان سنجی انجام شده، رویکرد طراحی و بهره برداری به عنوان هتل هنر ایران مد نظر قرار گرفت.

اشراقی بیان کرد: قرار است این هتل به صورت لوکس و با استاندارد‌های بین المللی پنج ستاره طراحی شود و در برگیرنده موزه گالری، بخش حراج آثار هنری ایرانی و سالن‌های تئاتر، سینما و کنسرت و سایر تجهیزات و امکانات روز باشد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده افزود: در ادامه این جلسه پرونده‌های موردی منطقه یک، گزارش میان کار مهندسین مشاور پیرامون بازبینی و اصلاح ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر تهران در پهنه‌های سکونت و گستره‌های مختلط و دستورالعمل تأمین پارکینگ‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان