زیرساخت‌های شهرک صنعتی نهبندان تکمیل می‌شود

بیرجند - ایرنا - فرماندار نهبندان گفت: زیرساخت‌های آب و برق شهرک صنعتی شهرستان با اعتبار ۶ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

زیرساخت‌های شهرک صنعتی نهبندان تکمیل می‌شود

مجید بیکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو دستور موکد استاندار خراسان جنوبی در راستای تقویت تولید و رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان نهبندان، روز گذشته جلسه‌ای در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و مقرر شد مبلغ 6 میلیارد تومان از محل منابع مختلف ملی و استانی به منظور تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی شهرستان در سال جاری پیش‌بینی و اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: این اعتبار در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های برق و آب شهرک صنعتی نهبندان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به فعال بودن 6 واحد صنعتی در شهرک صنعتی نهبندان گفت: سال گذشته نیز عملیات اجرایی 2 طرح سرمایه‌گذاری از جمله واحد فرآوری منیزیت و واحد کنسانتره آهن نیک امیدواران پیراکان در شهرک صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان و اشغال 126 نفر آغاز شد.

فرماندار نهبندان ظهار داشت: با توجه به اینکه تقاضاهای جدید برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نهبندان وجود دارد در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران، تقویت زیرساخت‌ها در این شهرک الزامی است.

وی لازمه تحقق جهش تولید و توسعه همه‌جانبه را حمایت از سرمایه‌گذاران و کمک به آنان برای فعالیت در حوزه اقتصادی دانست و افزود: مطرح شدن واژه تولید در 10 سال گذشته از جانب رهبر معظم انقلاب، نشان از دغدغه ایشان در بحث توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.  

بیکی عنوان کرد: نهبندان به لحاظ دارا بودن معادن غنی، محصولات خاص کشاورزی و موقعیت جغرافیایی ویژه، ظرفیت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری است و ما نیز آماده حمایت جامع از سرمایه‌گذاران هستیم.

استان خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و مرکز شهرستان مرزی نهبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان