پس از ۲۱ سال زندگی مشترک، دیوید بکهام از روزی که عاشق ویکتوریا شد می گوید

دیوید بکهام به مناسبت ۲۱اُمین سالگرد ازدواجش با ویکتوریا ، از لحظه ای که برای اولین بار عاشق او شده صحبت کرده و برای همسرش آرزوی شادی کرد

پس از 21 سال زندگی مشترک، دیوید بکهام از روزی که عاشق ویکتوریا شد می گوید

دیوید بکهام به مناسبت 21اُمین سالگرد ازدواجش با ویکتوریا ، از لحظه ای که برای اولین بار عاشق او شده صحبت کرده و برای همسرش آرزوی شادی کرد. این بازیکن افسانه ای 45 ساله دنیای فوتبال در یک پیام اینستاگرامی که با 63 میلیون دنبال کننده اش به اشتراک گذاشته، فاش می کند که اولین بار با تماشای یک کلیپ ویدیویی مربوط به آهنگ پرطرفدار گروه Spice Girls با عنوان Say You’ll Be There که در سال 1997 منتشر شد شیفته Posh (نام ویکتوریا در گروه موسیقی اسپایس گرلز)  شده بود، کلیپی که در آن ویکتوریا یک لباس جامپ سوت مشکی رنگ به تن دارد.

عاشق شدن دیوید بکهام

دیوید بکهام در این پیام اینستاگرامی چنین نوشته است: «خب، حدود 23 سال پیش در اتاقی با گری نویل [همبازی سابقش در تیم منچستر یونایتد] نشسته بودم و تلویزیون در حال نمایش گروه اسپایس گرلز بود که من به سمت او [نویل] برگشتم و گفتم: اوووه من اون یکی با جامپ سوت مشکی رو دوست دارم. چه کسی فکر می کرد که این همه سال بعد ما در حال جشن 21 سالگی ازدواجمان باشیم و 4 بچه بسیار زیبا و بی نقص داشته باشیم. از تو ممنونم و سالگرد ازدواجمان مبارک. دوستت دارم ویکتوریا بکهام».

عاشق شدن دیوید بکهام

گروه اسپایس گرلز

بروکلین 21 ساله، رومئو 17 ساله و کروز 14 ساله مدت کوتاهی بعد سالگرد ازدواج پدر و مادر مشهورشان را تبریک گفتند.

عاشق شدن دیوید بکهام

ویکتوریا و دیوید بکهام در 4 جولای 1999 در قصر لوترلستون در دامنه های دوبلین در کنار ستارگان مشهوری با هم ازدواج کرده و در طول زندگی مشترکشان بیش از 335 میلیون پوند ثروت جمع کرده اند. این زوج مالک خانه هایی در هرتفوردشایر، مادرید و کالیفرنیا بوده و در کنار سه پسر و دختر هشت ساله خود هارپر سون، در عمارت 25 میلیون پوندی شان در غرب لندن یا یک عمارت مجلل که در کاتسوولدز دارند زندگی می کنند. دیوید و ویکتوریا فراز و نشیب های بسیاری را در این سال ها در برابر چشم انظار عمومی تجربه کرده و کمتر کسی باور می کرد که این دو بتوانند 21 سال در کنار هم بمانند.

عاشق شدن دیوید بکهام

یکی از دوستان این دو با تاکید بر غیرمنتظره بودن دوام این ازدواج چنین گفته است:«در طول 21 سال گذشته بسیار بسیار اتفاق افتاده که به نظر می رسیده این بار دیگر آخرین بار خواهد بود». دو سال پیش بود که شایعاتی در مورد قصد دیوید بکهام و همسرش برای جدایی منتشر شد. همچنین پس از بازگشت بکهام از یک مهمانی از آمریکا در سال 2013 درگیری هایی بین این زوج رخ داده بود.

سه سال پیش نیز ایمیل های دیوید بکهام افشا شد که در آن ها این بازیکن سابق فوتبال ادعا کرده بود کارهای خیریه ای که انجام داده شایسته دریافت مقام شوالیه بوده و از کمیته تصمیم گیری در مورد این مقام های افتخاری انتقاد کرده بود.

عاشق شدن دیوید بکهام

دیوید و بکهام هر دو در زمینه مد و فشن و تبلیغات فعال بوده و از این طریق ثروت قابل توجهی اندوخته اند. یکی از معدود مخالفان ازدواج بکهام و ویکتوریا، سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد بود که روزگاری گفته بود بکهام برای این باشگاه بیش از حد بزرگ بوده  و اینکه بکهام از همان ابتدا رویای سلبریتی شدن را در سر می پرورانده است. وی ادعا کرده بود که همین موضوع باعث شده وی نتواند تمام تمرکزش را روی فوتبال گذاشته و به موفقیتی که استعدادش را داشت دست یابد.

عاشق شدن دیوید بکهام

فرگوسن بخش زیادی از این موضوع را متوجه ویکتوریا می دانست و به اشاره به این که این موضوع بزرگ ترین مشکل برای وی در دوران سرمربیگری منچستر یونایتد بوده گفته است :«او عاشق ویکتوریا شد و این موضوع همه چیز را تغییر داد» به گفته دیوید بکهام و همسرش، یکی از رازهای دوام ازدواج این دو قرارهای شبانه گاه و بیگاهی است که در یک رستوران آرژانتینی به نام کاسا کروز در نزدیکی مرکز لندن دارند.

بیشتر بخوانید: «دیوید بکهام» و همسرش چقدر ثروت داشته و آن را چگونه بدست آورده‌اند؟

فصل ششم سریال Peaky Blinders با حضور دیوید بکهام ساخته خواهد شد؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان