استکی: دوست دارم از ابتدای فصل سرمربی ذوب‌آهن شوم/ لیگ به سمت تعطیلی پیش می‌رود

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوست دارم یک روز از ابتدای فصل سرمربی ذوب‌آهن شوم تا عملکردم مورد قضاوت قرار بگیرد.

استکی: دوست دارم از ابتدای فصل سرمربی ذوب‌آهن شوم/ لیگ به سمت تعطیلی پیش می‌رود

حسن استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست سنگین تیمش برابر پیکان گفت: این شکست شرایط تیم ما را کمی سخت کرد، ما در این بازی به خاطر اشتباهات فردی شکست خوردیم هر چند که پیکان هم انگیزه بالایی داشت. نکته عجیب در این بازی اوت دستی‌های پیکان بود و بازیکن این تیم به شکل عجیبی اوت می‌انداخت. حتی یکی از اوت‌های این بازیکن از زمین خودشان پرتاب شد و به تیر دروازه ما اصابت کرد. من تا به حال ندیده بودم که یک بازیکن اینقدر اوت بیندازد.

وی با انتقاد از عملکرد داور این بازی تأکید کرد: قضاوت داور هم در شکست ما تأثیر داشت. بعد از اینکه گل اول را زدیم یک خطای مسلم پنالتی برای تیم ما گرفته نشد. در نیمه دوم هم دو صحنه مشکوک پنالتی رخ داد که در یک صحنه توپ در مسیر گل قرار داشت، ولی به دست بازیکن پیکان برخورد کرد. اگر بعد از گل اول، برای ما پنالتی گرفته می‌شد نتیجه تغییر می‌کرد.

 

استکی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت انتخاب لوکا بوناچیچ تصریح کرد: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. باشگاه هیئت مدیره دارد و آنها هستند که تصمیم می‌گیرند. به‌هرحال مسئولان باشگاه برای انتخاب این مربی برخی مسائل را در نظر گرفتند. در ضمن بوناچیچ هم مربی باتجربه‌ای است که سابقه فعالیت در فوتبال ایران را هم دارد. شاید اگر من هم هدایت تیم را برعهده می‌گرفتم و در دو بازی نتیجه نمی‌گرفتم خیلی‌ها می‌گفتند که ذوب‌آهن با این انتخاب استکی را سوزاند. اعتقاد من این است که باید به تصمیم باشگاه احترام بگذاریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: من دوست دارم اگر قرار است یک روز سرمربی ذوب‌آهن شوم این اتفاق در ابتدای فصل رخ دهد تا خودم بازیکنانی را که مدنظرم هستند، انتخاب کنم. به‌هرحال خیلی‌ها استاد و پیشکسوت هستند و می‌توانند در مورد عملکرد من قضاوت کنند که آیا استکی این کاره است یا خیر.

وی درباره اینکه آیا ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندگار خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما آنقدرها هم بد نیست و در بازی‌های بعدی می‌توانیم نتایج لازم را بگیریم. البته با این وضعیت کرونا، پیش‌بینی من این است که لیگ به سمت تعطیل شدن خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان