پژو ۲۰۶ و پژو پارس در بازار چند؟

رکنا: همزمان با بی‌ثباتی بازار ارز، خرید و فروش خودرو نیز متأثر از این موضوع متوقف شده و به نوعی هیچ معامله‌ای در بازار انجام نمی‌شود. این روزها افزایش نرخ ارز عاملی شده تا هم خریدار و هم فروشنده نسبت به معامله مردد شده و منتظر تعیین و تکلیف اوضاع باشند. البته در این شرایط فضا برای سودجویان نیز باز شده به نحوی که نرخ هایی برای خودروها اعلام می‌شود که به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و فقط التهابات بازار را افزایش می‌دهد.

مشاهده بازار نشان می‌دهد فروشندگان برای خودرو های 206 تیپ 2 رقم 144 میلیون تومانی، برای 206 تیپ پنج 178 میلیونی، برای پژو پارس رقم157 میلیون تومان، سمند ال ایکس 135 میلیون تومان و پراید 111 88 میلیون تومان نرخ تعیین کرده‌اند. علاوه بر این سراتو 558 میلیون تومان، هایما اس 7 حدود 470 میلیون تومان، جک اس 5 با نرخ 458 میلیون تومان و پژو 2008 با نرخ 610 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

البته این قیمت‌ها کاذب بوده و به نوعی هیچ خریداری نسبت به خرید خودرو آن هم با این قیمتها اقدام نمی‌کند ولی بلاتکلیفی در بازار خودرو که عامل اصلی آن را باید نوسانات نرخ دلار دانست به حدی شده که هم مصرف‌کننده و هم فروشنده نسبت به آینده معاملات نگران بوده و مدام از خود می‌پرسند دولت چرا در این رابطه هیچ اقدامی انجام نمی‌ده

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان